تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای ایران از مدیر امور فرهنگی آبفای کاشان

به گزارش مشکات آنلاین به نقل از کاشان فردا «هاشم امینی» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهداء لوح تقدیری از تلاشها و اهتمام «سیدمحمد مسافری» مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای کاشان در پیشرفت حوزه فرهنگ تقدیر کرد.
مسافری در گردهمایی سالانه مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و فاضلاب به عنوان «مسئول فرهنگی شایسته تقدیر» معرفی شد و امروز در اختتامیه این گردهمایی مورد تقدیر قرار گرفت.
گردهمایی سالانه مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات شرکت های آبفا از روز سه شنبه تا پنج شنبه در مشهد مقدس با حضور مشاور فرهنگی وزیر نیرو ، مسئول فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.
«سید محمد مسافری» پس از دریافت این لوح سپاس گفت: قداست آب ریشه در باورهای مذهبی و ملی جامعه ایرانی دارد. آب در باور دینی ما یک آیه مقدس الهی است و در آیات و روایات زیادی درباره اهمیت آن سخن گفته شده است و به نظر ما یکی از رسالتهای امور فرهنگی دینی آبفا، تبیین نگاه دین به آب برای جامعه دیندار است.
مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کاشان تصریح کرد: باید میان فعالیت فرهنگی یک مرکز فرهنگی خارج از آبفا با امور فرهنگی این شرکت تفاوت‌هایی وجود داشته باشد و لذا ما ترویج روش مصرف بهینه با تکیه بر منابع دینی و مذهبی را یکی از رسالتهای مهم خود می‌دانیم و از هر طرح فاخری در این حوزه استقبال می‌کنیم.
مسافری کسب عنوان مسئول فرهنگی شایسته تقدیر را حاصل یک کار جمعی در مجموعه آب و فاضلاب کاشان دانست و ضمن تشکر از ائمه جماعات، مدیرعامل و شورای فرهنگی این شرکت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم طرح‌های ابتکاری کاشان در حوزه فرهنگی در مجموعه وزارت نیرو مورد توجه قرار گیرد و کاشان به عنوان مبتکر طرح‌ها و برنامه‌های نوین در این حوزه شناخته شود.

 

 

 

 

مشکات آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 اینستاگرام / تلگرام  / ایتا / بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.