محاسبه آب بها با اپلیکیشن ها اعتبار ندارد

مدیر دفتر پیاده سازی و اجرای تعرفه شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت دسترسی شهروندان به اطلاعات قبض‌های آب تنها از طریق پورتال این شرکت و سامانه ارتباط با مشتریان به شماره 1522 اعتبار دارد.
به گزارش مشکات آنلاین به نقل از کاشان فردا مهدی شفیعی در پاسخ به پرسش برخی از شهروندان درباره اشتباهات محاسباتی برخی از اپلیکیشن‌های فضای مجازی توضیح داد: در محاسبه قبوض اعلامی این شرکت هیچ گونه اشتباه محاسباتی وجود ندارد و ممکن است در برخی اپلیکیشن ها نمایش اعداد و ارقام با جمع کل قبوض همخوانی نداشته باشد که اپلیکشین های مذکور مورد تایید این شرکت نیست.

وی افزود: ملاک محاسبه هزینه قبوض ارسالی به مشترکین تنها شناسه قبض و پرداخت اعلامی این شرکت است که منطبق با استانداردهای ابلاغی بانک مرکزی بوده و تایید صحت عملکرد سایر اپلیکیشن‌ها بر عهده این شرکت نیست و اگر شهروندی بر اساس شناسه قبض صحیح و شناسه پرداخت اشتباه، اقدام به پرداخت قبض نماید مابه التفاوت پرداختی با شناسه پرداخت صحیح در حساب مشترک اعمال می‌شود.

شفیعی تاکید کرد: در صورت ثبت شناسه قبض اشتباه ، ممکن است مبالغ پرداختی به حساب سایر شرکتهای خدماتی واریز شده، که امکان برگشت و یا اصلاحیه در این خصوص بر عهده آبفا نیست.

وی افزود: مشاهده جزئیات و امکان پرداخت قبوض از طریق سامانه مشترکین این شرکت که از طریق پیامک ارسالی در قبوض قابل دسترسی بوده ، امکان پذیراست. سامانه 1522 یکی از آسان‌ترین روش برای پرداخت و اطلاع از آخرین بدهی قبوض است و مشترکان محترم بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان استفاده از این قابلیت را دارند.

 

 

 

مشکات آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 اینستاگرام / تلگرام  / ایتا / بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.