مشکینی نماد وحدت حوزه و دانشگاه بود

پیام مجمع روحانیون مبارز کاشان:

مجمع روحانیون مبارز کاشان در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین اسحاق مشکینی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی
موت العالم ثلمه فی الاسلام لاتسد مااختلف اللیل والنهار
روح ملکوتی روحانی پارسا و مجاهد فی سبیل الله . اسوه صبرو مقاومت و مظهر شهامت و شجاعت و اندیشمندفرزانه و معلم بااخلاق و دلسوز و مبارز عرصه قلمی و فکری و پیشوای حرکت انقلاب اسلامی در کاشان و حومه که از جوانی تا کهن‌سالی فعالیت مبارزاتی و مسئولیتهای مهم و افتخارات درخشانی در زندگی دارد
” حضرت حجه الاسلام والمسلمین ابوالشهید حاج شیخ اسحاق مشکینی ( ره ) ” به ملکوت اعلی پیوست.

بی شک آن‌مرحوم عمر شریف و پر برکت خویش را در راه خدمت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله وحدت حوزه و دانشگاه سپری کرد و همواره شخصیتی پرهیزکار و مخلص و خستگی ناپذیر در مسیر تعالیم اسلاب ناب محمدی ( ص ) و تمدن سازی نوین اسلامی بود.

این دانشمند وارسته شاگردان فرهیخته‌ای نیز در راه خدمت به اسلام و اهلبیت (ع) تربیت کرد و به یقین آموزه‌های اخلاقی و دینی ایشان و خصوصیات شخصیتی این عالم بزرگوار به عنوان یک میراث ماندگار نسل به نسل روایت و منتقل خواهد شد.

ارتحال این عالم ربانی و شخصیت ارزشمند را به پیشگاه مقدس ولی عصر ( عج ) و حوزویان و دانشگاهیان و خانواده شهید پرورش بویژه فرزندان و دوستان و آشنایان آن مرحوم تسلیئت می‌گوئیم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت داریم.»

 

 

 

مشکات آنلاین را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 اینستاگرام / تلگرام  / ایتا / بله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.