ساماندهی سفر به مرنجاب

رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: با اجرای طرح «سامان‌دهی سفرهای مسئولانه» شاهد حضور تعداد زیادی از آفرودها و سافاری‌ها برای ثبت‌نام هستیم.

به گزارش کاشان نیوز حسین انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص کم‌و‌کیف اجرایی طرح سافاری کویر مرنجاب، اظهار کرد: در واقع این طرح برای ثبت مشخصات خودرو و افرادی که وارد کویر می‌شوند ریخته‌شده و برای پیگیری وضعیت کسانی است که دچار حادثه یا مشکل شده‌اند.

وی افزود: در این طرح از ورود خودروهای فاقد بیمه به کویر مرنجاب جلوگیری می‌شود و باید با خودروهایی که کلوپ سافاری استان پیش‌بینی کرده به گردش و تفریح بپردازند و برای حفظ جان مسافران این یک اقدام عقلانی و منصفانه است.

رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان، گفت: با اجرای این طرح هیچ‌گونه پولی از خودروها گرفته نمی‌شود و فقط برای ثبت مشخصات خودرو و مسافران باید چند دقیقه‌ای توقف کنند تا پس از تأیید کلوپ سافاری برای گردش و تفریح به منطقه ورودی مرنجاب هدایت شوند.

انصاری فرد تصریح کرد: از تمام خودروهایی که فاقد بیمه هستند تقاضا داریم پس از اخذ بیمه به کلوپ سافاری مراجعه کنند و در این زمینه هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت و از ورود خودروهای فاقد بیمه جلوگیری به‌عمل خواهد آمد تا ورود و خروج خودروهای دو دیفرانسیل به مرنجاب کنترل و منظم صورت گیرد.

وی در خصوص مکان اخذ مجوز و دفتر کلوپ سافاری استان اصفهان، گفت: دفتر مرکزی کلوپ سافاری استان‌های جنوب غرب کشور و استان اصفهان واقع در میدان مرنجاب٬ اکو پارک مرنجاب استمر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.