رشد ۴۵ درصدی بودجه دانشگاه کاشان

بودجه ابلاغی دانشگاه کاشان برای سال 98 با 45 درصد رشد نسبت به سال 97 در بخش تعمیر و تجهیز نویدبخش سالی پرامید و با نشاط برای این مرکز علمی است.

به گزارش دانشگاه کاشان، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه این دانشگاه گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده از بین 45 دانشگاه منتخب، نرخ رشد بودجه دانشگاه کاشان در جایگاه دوم بین این مراکز علمی است.

بنا به تحلیل ارائه شده از سوی عبدالله رمضانی علوی، میانگین رشد بودجه دانشگاه کاشان 5/3 درصد از میانگین رشد سایر دانشگاه‌ها بالاتر است. چرا که برابر لایحه اعلام شده از بودجه سال 98 کل کشور، میانگین رشد بودجه دانشگاه‌های کشور 14 درصد است.

این در حالی است که اعتبارات هزینه‌ای دانشگاه کاشان در لایحه بودجه 98 نسبت به اعتبارات ابلاغ شده در سال 97 رشدی  معادل 19/3 درصدی را نشان می‌دهد.

در این میان اعتبار طرح پژوهش‌کده فرش دانشگاه کاشان از 127977 میلیون ریال در سال 97 به 149874 میلیون ریال در سال 98 افزایش یافته است. اعتبارات این طرح در سال 98 به نسبت اعتبارات سال 97 حدود 151 درصد رشد داشته است.

دانشگاه کاشان در سال گذشته موفق به کسب یک رتبه نخست در بین دانشگاه‌های جامع کشور، یک رتبه دوم در بین دانشگاه‌های جامع و علوم پزشکی بر اساس شاخص معتر تایمز شده بود.

این دانشگاه همچنین در همین سال و چند سال اخیر رتبه‌های معتبر علمی مبتی بر شاخص‌های معتبر ملی و بین‌المللی کسب کرده و از این منظر در بین دانشگاه‌ها کشور شاخص است و این موفقیت‌ها در افزایش بودجه دانشگاه هم موثر بوده‌است.

مطابق اعلام مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه وضعیت اعتبارات دانشگاه کاشان در لایحه بودجه کل کشور در سال 98 به تفکیک ردیف و نوع اعتبار دانشگاه کاشان به شرح جدول زیر است.

وضعیت اعتبارات دانشگاه کاشان در لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور:
۱ . وضعیت اعتباری دانشگاه کاشان در لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، به تفکیک ردیف و نوع اعتبار به شرح جداول زیر است:
جدول اعتبارات بودجه‌ای و هزینه دانشگاه کاشان در بودجه ۹۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.