۴۰ خدمت تخصصی و فوق‌تخصصی در کلینیک ویژه دانشگاه

 معاون درمان دانشگاه پزشکی کاشان گفت: ۴۰ خدمت تخصصی و فوق‌تخصصی درکلینیک ویژه دانشگاه ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمد حاجی‌جعفری با اشاره به این‌که به علت نداشتن فضای مناسب برای کلینیک ویژه این خدمات در مراکز درمانی مختلف تحت پوشش دانشگاه شامل بیمارستان‌های نقوی، متینی، شهید بهشتی، سیدالشهداء و … صورت م‌پذیرفت، اعلام کرد: اکنون با احداث کلینیک ویژه دانشگاه با تامین اعتبار از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه جهت رفاه حال مردم و ارائه خدمات با کیفیت در یک مرکز متمرکز شد.

حاجی‌جعفری با بیان این‌که بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات بستری تعریف شده‌اند و ارائه خدمات سرپایی جزء وظایف کلینیک‌ها است افزود: درمان‌گاه‌های بیمارستان‌ها مانند سابق وظایف خود را انجام می‌دهند و مابقی خدمات به کلینیک‌ها انتقال می‌یابند.

وی اعلام کرد: این برنامه جزء برنامه‌های کشوری است و در همه دانشگاه‌ها با توجه به جمعیت تحت پوشش در حال اجرا است.

مدیر کلینیک ویژه دانشگاه هم در سخنانی اعلام کرد: کلینیک ویژه مستقل دانشگاه در فضایی به مساحت زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع شامل۳۵۰۰ مترمربع فضای درمانی در  ۲ طبقه و  ۵ هزار مترمربع پارکینگ و با هزینه بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت و دانشگاه به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر سید احمد حسینی افزود: این ساختمان دارای ۱۲ واحد درمانی با ارائه خدمات شامل ویزیت پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در رشته‌های داخلی، غدد، قلب، ریه، گوارش، جراحی، اطفال، عفونی، خون، نورولوژی (مغز و اعصاب داخلی)، جراحی مغز و اعصاب (نوروسرجری)، طب توانبخشی و سایر رشته‌های مربوطه است.

وی اضافه‌کرد: همچنین کلینیک ویژه دانشگاه امکان انجام خدمات پاراکلینیک از قبیل مرکز دیابت و سایر خدمات شامل آزمایش‌گاه، تست ریه، تست ورزش، نوار قلب، نوار عصب-عضله، نوار مغز، آندوسکوپی و کلونوسکوپی و توان‌بخشی در رشته‌های مختلف را دارد.

به گفته وی با تکمیل ظرفیت این کلینیک، روزانه بیش از ۲ هزار نفر خدمات دریافت خواهند کرد.

 همشهریان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۵۵۷۷۰۰۰۰، سامانه اینترنتی WWW.NOBAT.KAUMS.AC.IR و نرم‌افزار قابل نصب بر روی موبایل  نسبت به رزرو نوبت در کلینیک اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.