فیلم منتشر شده در فضای مجازی به علت رفع سد معبر بوده است

مشکات آنلاین: شهردار نطنز گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی در مورد جمع‌آوری لوازم یک فروشنده در بازار نطنز، به علت رفع سد معبر بوده است.

علی پیراینده اظهار کرد: اخیراً در فضای مجازی فیلمی منتشر شده که نشان می‌دهد درگیری و بحثی بین یک فروشنده و مأمور سد معبر شهرداری نطنز رخ داده که علت این موضوع رفع سد معبر بوده است.
وی افزود: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معبر عمومی برای کسب یا سکنی یا هر عنوان دیگر ممنوع است و شهرداری‌ها موظف‌اند از آن جلوگیری کنند و سعی همگان و در صدر شهرداری باید تمکین به قانون باشد.
شهردار نطنز گفت: در مورد ادعاهای صورت گرفته، هیچ گفتار و رفتار نامناسبی از مأمور شهرداری نطنز سر نزده و صدق این گفتار نیز صحبت‌های شخص فروشنده بوده که بعد از نزدیک ۳۰ دقیقه مطالبه و خواهش، مأمور شهرداری طبق مقررات به سد معبر اقدام کرده است.
وی تصریح کرد: در ادامه این موضوع، مکان جایگزین و مناسب برای فروش لوازم شخص نامبرده پیشنهاد شده، اما وی از پذیرش این موضوع سرباز زده است.
پیراینده خاطرنشان کرد: از ابتدا به وی در مورد ممنوع بودن استقرار در این مکان اطلاع داده شده است و در مورد ادعای این موضوع که 2 نفر دیگر کنار وی بوده‌اند و کسی کاری با آن‌ها نداشته‌اند باید گفت، 2 نفر مورد اشاره در فیلم نیز یک نفر قبل از وی و یک نفر بعد از وی جهت تسهیل تردد و دسترسی بهتر به آبسرد کن موجود در پشت سر این فروشندگان جابجا شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه لوازم این فروشنده به وی پس داده شده و توقیف نشده، خاطرنشان کرد: سالیان متمادی است کشاورزان از شهرها و روستاهای گوناگون محصولات کشاورزی خود را در بازار روز نطنز عرضه می‌کنند و همچنان نیز با احترام متقابل این رفتار ادامه خواهد یافت و قومیت‌ها برای ما هیچ تفاوتی ندارند.
شهردار نطنز افزود: شماره پیامک 30001380 و تلفن 137 شهرداری نطنز برای انتقادات و پیشنهاد‌ها است و شهرداری نطنز آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و شکایات شهروندان است.
منبع: ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.