انجمن سینمای جوان کاشان به انجمن ویژه سینمایی کشور ارتقاء یافت

انجمن سینمای جوان کاشان به انجمن ویژه سینمایی کشور ارتقاء یافت.
این عنوان در سالهای قبل به انجمنهای سینماگران جوان شهرهای تهران و اصفهان تعلق گرفته بود.
انجمن سینمای جوان کاشان سال ۶۶ تاسیس و تاکنون ۳۴ دوره آموزش فیلمسازی بلند مدت و بیش از ۲۰۰ دوره تدریس مشاغل سینمایی برگزار کرده است.
علی محمد سرجه پیما رئیس انجمن سینماگران کاشان در گفتگو با مشکات آنلاین درباره تلاش های این انجمن برای دریافت نشان ویژه گفت: انجمن سینماگران کاشان همواره از دفاتر فعال و برتر سینمای جوان در کل کشور بوده و در زمینه رعایت استاندادهای آموزشی، برگزاری مرتب دوره‌های فیلمسازی، استفاده از برجسته ترین استادان داخل و خارج شهر و برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان در سال ۹۶ موفق بوده است.
وی افزود این انجمن تاکنون افتخارات زیادی در زمینه تولید داشته و توانسته جوایز متعددی را در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی کسب کند. این موفقیتها در کنار جمعیت فعال و جوان انجمن سبب ارتقاء آن شد.
سرجه پیما گفت با ارتقاء دفتر کاشان امکان جذب اساتید بهتر فراهم می شود و همچنین با افزایش بودجه‌ای که محقق می شود می توانیم حمایت بیشتری از تولیدات فیلمسازان کاشانی و استعدادهای برتر دوره ها داشته باشیم.
رئیس انجمن سینماگران کاشان با اشاره به عملیات ساخت ساختمان مستقل برای این انجمن گفت: این ساختمان پنج طبقه در بهترین نقطه شهر جانمایی شده و تا کنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این ساختمان تمام نیاز های دفتر ، ازجمله سالن نمایش، نگارخانه،کتابخانه تخصصی، واحد اموزش و اداری را برآورده می کند و فضایی مناسب برای حمایت از دانش‌پژوهان فراهم می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.