جلسه معارفه شهردار مشکات برگزار شد/ لزوم همکاری شورا با شهردار موضوع مشترک سخنرانی ها

نشست تودیع و معارفه شهردار مشکات، پیش از ظهر امروز (95/9/4) بدون حضور «محمد تکبیرگو» شهردار سابق مشکات در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزا و «بهروز بوستانی» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

 

در این نشست که حجت‌الاسلام رفیعی امام‌جمعه مشکات، علی چله‌دوان معاون فرماندار، محمدرضا قاسمی بخشدار بخش مرکزی کاشان و جمعی از معتمدین محلی حضور داشتند، ضمن معرفی شهردار جدید از خدمات محمد تکبیرگو شهردار سابق مشکات تقدیر شد.

 

امام جمعه مشکات: وحدت داشته باشید

رفیعی امام‌جمعه مشکات جلسه تودیع و معارفه شهردار مشکات گفت: مسئولیت امانتی الهی است. خدمت‌گزاری در این نظام که رهبری الهی و بی‌بدیل در طول تاریخ دارد، مردمی خدایی دارد یک سعادت است. در این عصر و زمان و با توجه به فشار دشمنان خدمت به مردم منشا افتخار است.

 

وی خاطر نشان کرد: پیامبر می‌فرمایند نزدیک‌ترین افراد در روز قیامت به من افراد صادق و افرادی هستند که در عهد و پیمان خود ثابت‌قدم و افراد مردم‌دار هستند. مسئولیت امانت است و اگر کسی مسئولیت را به درستی انجام دهد از امانت الهی محافظت کرده است.

 

معاون فرماندار: امنیتِ شهرداری، لازمه توسعه عمرانی است

«علی چله‌دوان» معاون فرماندار کاشان، در جلسه تودیع و معارفه شهردار مشکات با اشاره به  این‌که اعضای شورا باید ببینند به چه مقدار از قول‌هایی که داده‌اند عمل کرده‌اند اظهارداشت: شورای اسلامی شهر و روستا ظرفیت مغفولی است که هنوز از آن استفاده نشده است. شوراها نماینده مستقیم مردمند و همان‌طور که فرصت است تهدید هم هست. اگر شورا محل اختلاف باشد این فرصت تهدید می‌شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های مشکات گفت: این شهر در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور است. در مجاورت منطقه اقتصادی است. اشتباه است که از شهرهای اطراف الگوبرداری کنیم. این شهر خیلی ظرفیت دارد که متاسفانه از آن غافل شده‌ایم.

 

چله‌دوان تصریح کرد: در شهرهای اطراف اگر قدم بزنید به لحاظ شهرسازی، مشکات از بقیه شهرها بهتر است و نیروی انسانی شهرداری از سایر شهرداری‌های کوچک اطرف بهترند و نیروهای چسبیده به شهرداری و مزاحم در این شهرداری وجود ندارد.

 

بوستانی: معتمدان بازوی توانمند توسعه مشکات‌اند/ به همراهی شورا نیازمندم

«بهروز بوستانی» شهردار جدید مشکات گفت: من سابقه خدمت در این شهر را دارم. مردم را به خوبی می‌شناسم و امیدوارم در زمان کم باقی‌مانده و عنایت خداوند و حمایت مسئولان و پشتیبانی شورای شهر بتوانیم در توسعه فرهنگ شهرنشینی خدمات قابل توجهی برداریم.

 

بوستانی ادامه داد: مشاوره‌هایم را تعیین کرده‌ام و برنامه‌هایم مشخص است. من 15 سال است در شهرداری‌ها کار می کنم. همیشه پول کار انجام نمی دهد آنچه مهم است همکاری شوراست.

 

شهردار مشکات در توضیح برنامه‌هایش گفت: بلوار امام خمینی یکی از اولویت‌های من است. بزرگترین پارک شهری منطقه را در بالای اتوبان با المانهای جدید دنبال می کنیم

.

بوستانی تاکید کرد: برای توسعه شهری به معتمدان نیازمندیم. معتمدان بازوی توسعه شهرند.افراد تحصیل کرده فوق لیسانس به بالا را برای تشکیل چهار کارگروه به شهرداری دعوت می کنم و از کمکشان بهره می بریم.

 

حکم شهرداری توسط معاون فرماندار به بهروز بوستانی تقدیم شد.

 

بوستانی سومین شهردار مشکات در دوره ۴ ساله شواری چهارم این شهر است. پیش از وی بهمن کاظمیان و محمد تکبیرگو هر کدام در دوره کوتاهی مدیریت این شهرداری را بر عهده داشتند.

 

او دانش‌آموخته مهندسی عمران است و سابقه فعالیت در شهرداری قمصر و نیاسر را در کارنامه خود دارد و پیش از این شهرداری سفیدشهر بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.