بررسی دوباره قراردادهای سال 95 و 96  شهرداری کاشان

شورای پنجم کاشان، کلیه قراردادهای سال 95 شهرداری را برای بررسی به سازمان بازرسی می‌فرستد و قراردادهای سال 96 را هم در صحن شورا بررسی می‌کند.

 

«مصطفی کردمیل» کاندیدای پیروز انتخابات شورای شهر کاشان و عضو لیست ائتلاف «شهر همدلی» از «برنامه ویژه» این انتلاف برای شفاف‌سازی در شهرداری کاشان سخن می‌گوید.

 

اعضای ائتلاف «شهر همدلی» منتقد عمل‌کرد سید «محمد ناظم رضوی» شهردار کاشان بودند. آنان با کسب پنج کرسی از 9 کرسی شورا ، گروه اکثریت را تشکیل می‌دهند.

 

«شفاف سازی» و «استفاده از نظرات مردم» در مدیریت شهر از مهم‌ترین شعارهای انتخاباتی این ائتلاف بود. آن‌ها در مصاحبه‌های خود  گفته بودند که  ابهامات مالی زیادی در شهرداری کاشان وجود دارد.

 

پورعسگری، رسول‌زاده، کردمیل و شمس چهار عضو ائتلاف شهر همدلی که در شورای چهارم نیز حضور داشتند بارها گفته‌اند که نداشتن رای اکثریت باعث شده نتوانند به عمل‌کرد شهرداری نظارت کنند.

 

حالا دو ماه مانده به آغاز کار شورای پنجم، یکی از اعضای گروه اکثریت شورا، از ارسال کلیه قراردادهای سال 95 شهرداری به سازمان بازرسی و بررسی مجدد قراردادهای سال 96 در صحن علنی شورا خبر می‌دهد.

 

کردمیل زنگ هشدار را برای پیمانکارانی که در زمان باقی‌مانده تا آغاز به کار شورای پنجم با شهرداری قرارداد امضاء می‌کنند به صدا در آورده و می‌گوید شورا «زیر بار قراردادهای غیرمنطقی» که مصالح عمومی در آن رعایت نشده نخواهد رفت.

 

او می‌گوید ابهام‌هایی هم در قراردادهای گذشته وجود دارد و آنان بر اساس عهدی که با مردم بسته‌اند وظیفه خودشان می‌دانند که همه موارد را با دقت بررسی کنند. کردمیل تاکید می‌کند  «همه چیز را شفاف به مردم اطلاع می‌دهیم».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.