نشست خبری و رونمایی از پوستر «وقتی همه دیواریم» برگزار شد

نشست خبری  و رونمایی از پوستر نمایش «وقتی همه دیواریم» با حضور عوامل آن شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای مهر برگزار شد.

«مهدی سدهی» کارگردان نمایش، در رابطه با مراحل شکل‌گیری این نمایش گفت: «وقتی همه دیورایم» حاصل نهایی کارگاهی بازیگری «گروه میم» بود و به صورت کارگاهی از اواخر اسفندماه سال گذشته کلید خورده، و در اواخر فروردین‌ماه به مرحلۀ بازبینی و اجرا رسیده است.

سدهی با تشکر از «مهلا مقامی» حامی مالی و تهیه ‌کننده این نمایش و با تاکید بر اهمیت نقش تهیه‌کنندگی، اظهارامیدواری کرد که روزی تهیه‌کننده جز جدایی‌ناپذیر تئاتر شهرستان باشد.

«نیلوفر جهانگیر» نویسنده نمایش نیز در رابطه با مراحل شکل‌گیری و محتوای نمایش‌نامه خاطرنشان کرد: این متن برداشتی آزاد از «خانۀ برناردا آلبای» «لورکا»ست، با این تفاوت که زمان، مکان و شخصیت‌ها مطابق شرایط امروز جامعۀ ایرانی تغییر کرده اند.

جهانگیر هدف خود از نوشتن این نمایش‌نامه را نشان‌دادن تقابل والدین سنتی و فرزندانی که از سنت‌ها سر باز می‌زنند عنوان کرد.

در پایان نشست، «امیر صیفوری»، مدیر تبلیغات این نمایش، نیز از شرکت «از نو»، «خانۀ مرشدی»، «نان آردا»، «مجتمع گردشگری آترینا» و مجموعۀ «ساربوک» که حمایت مالی این نمایش را بر عهده گرفتند و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان که امکان اجرای آن‌را تسهیل کرد، تشکر و عوامل نمایش را به شرح زیر معرفی کرد:
فرزانه آیافت، فاطمه اربابی، زینب ایزدپناه، فاطمه‌سادات حسینیان، آزاده شایسته، بهاره فلاح، مهلا مقامی، سمیه نجفی‌زاده بازی‌گران، رضا صالحی دستیار کارگردان، حسین عسگری مدیر تولید و حمید کافی‌زاده مدیر روابط عمومی.

«وقتی همه دیواریم» که از یک‌شنبه 16 تا چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای مهر به روی صحنه می‌رود؛ داستان زندگی آشفته مادری است که به تازگی همسر خود را از دست داده و تلاش می‌کند نظم و روال عادی را به خانه‌ای که در آن با سه دختر و دو خدمتکارش زندگی می‌کند برگرداند که اتفاقات تازه‌ای او را از این کار باز می‌دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.