احسان کوزه‌گر، بدون رای مخالف، شهردار مشکات شد

دقایقی قبل « احسان کوزه‌ گر آرانی » با پنج رای موافق و بدون رای مخالف از طرف شورای شهر مشکات به عنوان هفتمین شهردار این شهر منصوب شد.

 

کوزه‌ گر دو سال قبل دعوت شورای چهارم مشکات را رد کرده بود. او امسال یکی از گزینه‌های مطرح برای تصدی شهرداری آران و بیدگل بود.

 

کوزه‌گر سال 1351 در آران و بیدگل به دنیا آمد. او کارشناس عمران و دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه یکم) در رشته های نظارت و محاسبات است.

 

او از سال 78 تا سال 79 ناظر دفتر فنی پروژه‌ی سد کوثر و پروژه کارخانه سیمان یاسوج در استان کهکیلویه و بویر احمد بوده است.

 

سپس تا سال 84 به عنوان مسئول دفتر فنی پروژه‌ی پادگان تیپ سوم عاشورا منصوب می‌شود و از سال 84 به مدت دو سال مدیریت فنی و عمران شهرداری نیاسر را برعهده می‌گیرد.

 

کوزه‌گر سال 86 از نیاسر به نوش‌آباد می رود و تا سال 91 به عنوان مدیر فنی و عمران این شهر به فعالیت خود ادامه‌ می‌دهد. او در همین مدت، دو بار در مهرماه 89 و اسفندماه سال 91 سرپرست شهرداری نوش‌آباد می‌شود.

کوزه‌گر در سال 91، پس از پنج سال حضور در شهرداری نوش‌آباد دوباره به شهرداری نیاسر برمی‌گردد و تا سال 1393، همزمان دو سمت معاونت شهردار و مدیریت عمران و شهرسازی را برعهده می‌گیرد و در شهریورماه 92 به مدت شش ماه سرپرست این شهرداری می‌شود.

او سپس به زادگاهش آران و بیدگل می‌رود و مدیر فنی و عمران شهرداری می‌شود. کوزه‌گر از فروردین سال 95 با حفظ سمت، مدیر ناحیه یک شهرداری آران و بیدگل می شود و در بهمن ماه همین سال تاکنون با حفظ سمت‌های قبلی به عنوان معاون عمران و شهرسازی این شهرداری هم انتخاب می‌شود.

 

احسان کوزه گر  پس از انتخابات شوراهای شهر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی شهرداری آران و بیدگل مطرح شد اما سرانجام دعوت شورای شهر مشکات را پذیرفت تا هفتمین شهردار این شهر باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.