افزایش کاربران فضای مجازی در کاشان/ دستگیری بندهای مجرمان فضای مجازی در استان اصفهان

 جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش کاربران فضای مجازی در شهرستان کاشان خبر داد و گفت پلیس فتای استان اصفهان تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این فضا به کار گرفته است.

 

سرهنگ «حسین حسین زاده» ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان در جمع خبرنگاران گفت نیروی انتظامی معتقد است که فضای سایبری، فضای خاصی است و برای وجود امنیت در این فضا افزایش سواد رسانه‌ای مردم لازم است.

 

گفت: 45 میلیون کاربر فضای مجازی در کشور وجود داد و پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می کند و بر این اساس تاکنون باندهای مختلفی از مجرمان فضای مجازی در اصفهان دستگیر شدند.

 

 وی افزود: در شهر کاشان با توجه به جمعیت جوان و رشد و توسعه در این چهار دهه تعداد کاربران فضای مجازی رشد قابل توجهی داشته است و پلیس فتای استان اصفهان نیز تمام تلاش خود را برای برخورد با مجرمان در این فضا به کار گرفته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری باندهای مختلف مجرمان فضای مجازی خبر داد و ابراز داشت: پلیس فتا با هوشیاری و دقت نظر فضای مجازی را رصد می کند و مقابله با مجرمین سابقه دار را نیز در اولویت کاری خود قرار داده و به لطف خدا دستاوردهای خوبی داشته است.

به گزارش مهر، ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی کاشان در ۴۰ هکتار و دو هزار متر زیربنا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دو طبقه و مشارکت خیرین امنیت ساز طی دو سال به بهره برداری می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.