انتخابات 29 اردیبهشت از نوع حماسه دوم خرداد بود

مجمع روحانیون مبارز کاشان در پیامی ضمن تبریک به ملت ایران و رئیس جمهور منتخب، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای را از نوع حماسه دوم خرداد 76 دانستند.

 

متن کامل پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و آگاه ایران و همشهریان گرامی ومهربان

قلم و بیان با همه زیبایی وگستردگی‌یی که دارند از تصویر آنچه به‌دست شما -که دست خدا با او و بر او است- انجام گرفت عاجز و ناتوانند.

حضور به‌موقع شما حماسه‌ای بزرگ و سرنوشت‌ساز آفرید که همه را در بهت و حیرت فرو برد؛ حماسه‌ای از نوع دوم خرداد 76 با رویکردی کامل‌تر و مطالبات جدیدتر و حامل پیام‌هایی مهم و مفاهیمی بزرگ.

ضمن تبریک به همه ملت ایران و همشهریان گرامی به‌ویژه آنان که درپای صندوق رای با هرگویش و گرایش سیاسی حاضر شدند و نیز تبریک به منتخب ملت، شخصیت فرهیخته، محبوب و معزز حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی تذکر این نکته را لازم می‌دانیم که انتخابات با فضا و مختصات خاص خود و زیبایی‌ها و نازیبایی خویش گذشت؛ ما نیز باید اصل را بر گذشت بگذاریم و از کنار پدیده‌های آن با غمض عین عبور نموده و تلاش حداکثری در ایجاد و برقراری فضای همکاری و رفاقت و همدلی بنماییم.

بدیهی است رییس جمهور محترم، رییس جمهور محترم قانونی همه ملت ایران است و بهره‌گیری او از فضا و فرصت پیش آمده، همکاری همه ملت و نهادها را می‌طلبد.

و نیز صمیمانه‌ترین تبریک خود را به منتخبان ملت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیم می‌نماییم. به امید آینده بهتر و ایرانی آبادتر و آزادتر از همه بی‌قانونیها و بد اخلاقی‌ها و حاکمیت صلح و صفا و عدالت. همیشه پیروز و شاد کام باشید.

مجمع روحانیون مبارز کاشان یکم خرداد 1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.