با ترجیح منافع عمومی بر مصالح فردی، زد‌وبندهای پشت‌پرده را تعطيل كنيد

«صادق‌ صدقگو» معاون ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات ۹۶ با انتشار توییتی، نسبت به برخی اتفاقات جاری پشت‌پرده در مناسبات سیاسی کاشان واکنش نشان داد و نوشت: «كاشان بی‌رمق از بی‌تدبيری‌هاست. به فكر آينده شهر و آبروی خودتان باشيد!»

در توییت صدق‌گو اشاره مستقیم به اتفاق خاصی نشده و مشخص نیست چه اتفاق احتمالی یا معامله‌ای پشت‌پرده‌ای بر سر چه چیزی و بین چه کسانی اتفاق افتاده است، اما به نظر می‌رسد این روزنامه‌نگار از اتفاقات و احتمالاتی خبر داشته که ترجیح داده به این صورت بدان اشاره کند.

وی نوشته: «اينجا كاشان است، شهري كويري با مردمي مومن، شريف، اصيل و باصداقت. آي حضرات مدعي! تعاملات محفلي و معاملات مخفيانه قطعاً براي منافع جناحي و گروهي است. منافع عمومي را بر مصالح فردي ترجيح دهيد و زد و بندهاي پشت‌پرده را تعطيل كنيد. كاشان بي‌رمق از بي‌تدبيري‌هاست. به فكر آينده شهروآبروي خودتان باشيد!»

اداره آموزش و پرورش کاشان از چند ماه پیش با سرپرست اداره می‌شود و گمانه‌زنی‌های در مورد تغییر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم از ماه‌ها پیش شنیده می‌شده و در موردی هم حتی گفته شد حکم فرد جدیدی برای فرمانداری کاشان صادر شده بود که با مخالفت هواداران دولت در کاشان مواجه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.