برای مدال می جنگم/ برایم دعا کنید

«بهزاد عرب نیاسر» قهرمان مشکاتی مسابقات جهانی کیک بوکسینگ باکو، فردا (95/9/29) بار دیگر در کشور آذربایجان برای دستیابی به مدال می جنگد.

 

مسابقات جهانی 2016 کیک بوکسینگ با حضور تیمهای 50 کشور جهان، از روز شنبه 26 آذرماه در شهر «باکو»ی آذربایجان شروع شده و تا  30 آذرماه ادامه دارد.

 

تیم ملی تاپ کاراته کیک بوکسینگ ایران با ترکیب 10 نفر در این مسابقات شرکت می کند. «بهزاد عرب نیاسر» مسئول هیئت ورزشی شهر مشکات و مربی باشگاه فول کنتاکت این شهر، یکی از این افراد است. او به عنوان مربی و بازیکن در این رقابتها شرکت کرده است.

 

عرب نیاسر که سال گذشته مدال طلای این رقابتها را به دست آورده بود، امسال نیز داوطلب شرکت در قالب فرم انفرادی و حرکات نمایشی است.

 

براساس آخرین اخبار رسیده از باکو، به دلیل حجم حضور شرکت کنندگان، مسئولان برگزاری این مسابقات با حضور مربیان در رقابتها مخالفت کرده اند؛ اما بهزاد عرب نیاسر به مشکات آنلاین گفت با رایزنی های «استاد آهنی» سرمربی تیم ایران، او فردا با سایر شرکت کنندگان به رقابت می پردازد.

 

این ورزشکار مشکاتی گفت قبل از مسابقات تمرینهای فشرده ای داشته و از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی به سر می برد.

 

عرب نیاسر در این گفتگو تاکید کرد که  برای به دست آوردن مدال «می جنگد». او از مردم شهرستان کاشان و همشهریان مشکاتی اش خواست برای موفقیتش دعا کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.