برپایی ۶ ایستگاه امنیت سلامت در راه‌های مواصلاتی کاشان

فرماندار کاشان از برپایی ۶ ایستگاه امنیت سلامت در راه‌های مواصلاتی کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، علی‌اکبر مرتضایی صبح پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری جلسات تسهیلات سفر فرمانداری کاشان و بررسی ابعاد مختلف در این حوزه اظهار داشت: هر گردشگر با ورود خود به شهرستان کاشان می‌تواند از برنامه‌های در نظر گرفته شده استفاده کند و در همین راستا سعی شده تا نواقص و معایب سال گذشته بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

مرتضایی اضافه‌کرد: بر همین اساس برای نخستین بار پل ارتباطی مسافران نوروزی تهیه و با ورود به این شهرستان پیامک خوش آمدگویی و بخشی از اطلاعات مورد نیاز این شهرستان به مسافران نوروزی ارسال می‌شود.

وی از ایجاد سیستم یکپارچه طرح شکایات ویژه ایام نوروز و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: در این سامانه همکاران ما به صورت دقیق به شکایات مطروحه رسیدگی و نتایج از طریق پیامک به افراد ارسال می‌شود و تمامی امکانات رسانه‌ای را نیز در جهت معرفی کاشان به مسافران نوروزی به کار می‌گیریم.

فرماندار کاشان از برپایی ۶ ایستگاه امنیت سلامت در راه‌های مواصلاتی کاشان خبر داد و افزود: ۱۷ حسینیه و زیارتگاه، یک کمپ گردشگری، سه پارک در سطح شهرستان کاشان، هشت سوله ورزشی ویژه اسکان اضطراری، ۱۱۰ مدرسه با هزار و ۳۷ کلاس و ظرفیت پنج هزار و ۲۰۰ نفر و ۱۲۰ خانه مسافر با ظرفیت بالغ بر ۶۰۰ نفر ویژه نوروز ۹۸ به جهت اسکان نوروزی آماده شده است.

وی از افزایش ساعات بازدید خانه‌های تاریخی کاشان خبر داد و گفت: در سال جاری ساعات بازدید از خانه‌های تاریخی با دو ساعت و نیم افزایش از ساعت ۹ صبح تا ۱۹:۳۰ میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است و بازدید از چشمه سیلمانیه نیز بعد از ۴۰ سال برای گردشگران میسر خواهد بود.

مرتضایی از ساماندهی ۱۱ واحد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو خبر داد و اظهار داشت: در ۱۰ نقطه شهری ارائه اینترنت رایگان پیش‌بینی شده است که شهروندان و گردشگران نوروزی می‌توانند از این امکان فراهم شده استفاده کنند که در نوع خود امری مبتکرانه و قابل توجه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.