برگزاری دوره‌های آموزشی هیئت دوچرخه‌سواری کاشان

به همت هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کاشان و با همکاری باشگاه خانه ورزش شهرستان کاشان طی یک ماه گذشته دو دوره آموزشی تئوری درجه ۳ و درجه ۲ دوچرخه‌سواری در کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان به همت هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان کاشان دوره آموزشی تئوری مربی‌گری درجه ۳ و ۲ در تاریخ‌های 7 تا 9 و ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در محل سالن اجتماعات شهید شکرریز استادیوم شهید ناصر فکری برگزار شد.

در دوره تئوری مربی‌گری درجه ۳ که با حضور ۷۲ نفر شرکت‌کننده برگزار شد؛ آقایان دکتر خوبی، دکتر اسکندری، خدادوست، عبداللهی و خادم، تدریس این دوره را عهده‌دار بودند و در کلاس تئوری مربی‌گری درجه ۲ که در تاریخ 28 تا 30 آذرماه برگزار شد، آقایان دکتر خوبی، دکتر اسکندری، خدادوست، عبداللهی و دکتر روحانی تدریس آن‌ را بر عهده داشتند.

شایان ذکر است در دوره مربی‌گری درجه ۳ با حضور ۷۲ نفر شرکتکننده ۳۳ نفر در قسمت بانوان و ۳۹ نفر در قسمت آقایان که از این تعداد ۵۲ شرکت‌کننده کاشانی و ۲۰ نفر میهمان بودند، برگزار شد و در دوره تئوری مربی‌گری درجه ۲ که با حضور ۲۵ نفر، متشکل از 3 مرد و۲۲ نفر زن برگزار شد که  از این تعداد11 نفر از کاشان و ۱۴ نفر میهمان دوره بودند.

دوچرخه‌سواری یکی از ورزش‌های پایه‌ای و مادر در همه دنیا محسوب می‌شود و علاوه بر نتایج مثبتی که روی سلامتی و شادابی بدن ورزشکار دارد، نوعی وسیله نقلیه عمومی هم محسوب می‌شود که در صورت فرهنگ‌سازی و رواج استفاده از این وسیله نقلیه، نقش عمده‌ای از کاهش آلاینده‌های ناشی از سوخت خودروها می‌تواند داشته باش.

امروزه در کشورهای پر جمعیت سیاست‌های تشویق استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه و ایجاد مسیرهای ویژه و بسترهای تردد آن برای خانم‌ها و آقایان در دستور کار قرار دارد و حتی ایستگاه‌های کرایه دوچرخه نیز به مرور در این شهرها تعبیه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.