تصادف در محور بادرود ـ کاشان 10 مصدوم برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از آسیب‌دیدن 10 نفر در حادثه برخورد 2 دستگاه خودروی سواری در جاده بادرود به کاشان خبر داد.

عباس عابدی شنبه‌شب به خبرنگار ایرنا بیان کرد: آسیب‌دیدگان تصادف بین یک دستگاه پراید و پژو 405 شامل یک خانم و ۹ آقا با آمبولانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

چهار پایگاه امدادی شهری و جاده‌ای با 30 نفر امدادگر و 2 دستگاه آمبولانس شهرستان نطنز را در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و محور ترانزیت تهران- جنوب زیر پوشش دارد.

محور بادرود ــ کاشان ــ اردستان یکی از حادثه‌خیزترین محورهای ترافیکی برون‌شهری کاشان و بادرود است که سالیانه شاهد چندین سانحه و مصدوم و فوتی است.تصادف پراید و پژو در بادرود کاشان
قرارگرفتن در میانه کریدور شمال به جنوب کشور، و وجود چندین شهرک صنعتی بزرگ و کامیون‌های حمل مواد اولیه به کارخانه‌ها و بارگیری و حمل محصولات تولیدی آن از یک‌طرف و جابجایی نیروهای انسانی کارگری در شیفت‌های متعدد آن‌ها، این محور را به یکی از پرترافیک‌ترین محورهای حاشیه‌ای این دو شهر تبدیل کرده است.

در شرایطی که کارخانه‌های مستقر در طرفین این محور موظف به تامین هزینه افزایش لاین‌های اضافی برای کاهش خطرات بی‌شمار این محور هستند، فقدان مدیریت راهبردی در مدیران راه و ترابری و مدیران بالادستی این شهرها نتوانسته گره کور ترافیکی این محور را باز کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.