خاک زرخیز کاشان همواره برای فعالین صنعتی و تولیدی جذاب بوده‌است

فرماندار کاشان گفت: شهرستان کاشان با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب، برخورداری از امنیت مطلوب، دسترسی به کریدور شمال به جنوب و قرارگرفتن زنجیره تولید در کنار هم و دسترسی به مواد اولیه؛ مستعد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال‌زایی صنعتی است.

حمیدرضا مومنیان در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی «مهفام جام کاشان» که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران انجام شد افزود: خاک زرخیز کاشان همواره برای سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی و تولیدی جذاب بوده است.

مومنیان با یادآوری وسعت جغرافیایی به نسبت محدود شهرستان و نیازمندی حفظ و ارتقا زیرساخت شهرک‌های صنعتی فعلی تاکید کرد: انتظار است مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان در توسعه این زیرساخت‌ها بویژه در شهرک صنعتی امیرکبیر بیش از پیش مساعدت و همکاری کنند.

فرماندار در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در حوزه واگذاری اختیارات، خواستار تفویض کامل کلیه مراحل اداری، استعلامات و صدور مجوزهای مربوطه به اداره‌های شهرستان ویژه کاشان، در راستای حمایت از فعالان عرصه تولید و اشتغال شد.

دکتر نجفی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفری یک‌روزه به کاشان، از شهرک صنعتی راوند و چند واحد تولیدی صنعتی در کاشان بازدید نموده و ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های صاحبان صنایع، دستورات لازم جهت حل موانع را صادر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.