دانش‌آموز کاشانی برگزیده جشنواره کشوری “آب=زندگی” شد

«محدثه دالوند» دانش‌آموز پایه چهارم دبستان دخترانه «شهید چاووشی» کاشان، موفق به کسب رتبه برتر کشور در جشنواره نقاشی «آب=زندگی» شد.

مدیر روابط عمومی آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره براساس فراخوان شرکت مهندسی آبفای کشور به همت روابط عمومی وآموزش همگانی آبفای کاشان و همکاری مدیریت آموزش و پرورش، پاییز و زمستان سال96 در دو بخش کودک و نوجوان در شهرستان کاشان برگزار شد.

عباسعلی کحال افزود: 400 اثر نقاشی از دانش‌آموزان کاشانی با موضوع؛ آلودگی آب وراه‌های جلوگیری از آن، کم‌آبی وخشک‌سالی و پیامدهای ناشی از آن، جلوگیری ازهدررفت آب و … به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شد و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده 13 اثر حائز انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند، که نقاشی «محدثه دالوند» با موضوع؛ «چگونه ممکن است آب آلوده شود؟» حايز رتبه برتر کشور شد. 

وی با اشاره به این‌که، هدف از برگزاری این جشنواره، استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان، و جلب توجه افکار عمومی به پدیده کم‌آبی است افزود: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال مفاهیم آموزشی و ضرورت‌های جامعه است و مقطع سنی کودک و نوجوان بهترین دوران برای فراگیری آن است.

در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت مهندسی آبفای کشور همزمان با سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری صنعت آب و فاضلاب کشور در مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب تهران برگزار شد، با اهدای لوح و پاداش نقدی از نفرات برگزیده مسابقه تقدیر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.