دستگیری 12 سرشاخه اصلی شركت هرمي Q-NET در كاشان

مشکات‌آنلاین – سرشاخه های اصلی شركت هرمي Q-NET در كاشان به پشت میله های زندان افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در پي اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه دوستش به بهانه استخدام در شرکت بازاریابی Q-net وارد کاشان شده اما توسط اعضای شرکت در یک منزل مسکونی حبس شده است، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ علي پوركاوه افزود: كارآگاهان پليس آگاهي پس از شناسایی دفتر کار این شرکت با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و در این رابطه 12 نفر از سر شاخه های اصلی این شرکت را دستگیر کردند.

وی گفت: اعضای اصلی شرکت هرمی Q-net برای اینکه شناسایی نشوند دفاتر خود را به شهرهای کوچک منتقل می کردند و با روش های اغواگرانه جوانان جویای کار را به این دفاتر کشانده و پس از اخذ مبالغی از 20 تا 30 میلیون تومان آنها را مورد سوء استفاده قرار می دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: فردی که توسط اعضای این شرکت در یک منزل مسکونی محبوس شده بود در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان عنوان کرده پس از پرداخت 30 میلیون تومان به این شرکت در یک منزل مسکونی مستقر و هر روز اعضای شرکت از طریق جزوات و سی دی به وی آموزش می دادند.

سرهنگ پورکاوه از شهروندان خواست نسبت به اين گونه فعاليت هاي غير قانوني كه خسارت هاي روحي ، رواني و اقتصادي زيادي به فريب خوردگان مي زند حساس بوده و در صورت اطلاع از فعاليت زير زميني شركت هاي هرمي مراتب را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام كنند.

منبع: خبرگزاری صدا‌وسیمای استان اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.