دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی در کاشان برگزار می‌شود

مشکات آنلاین: رئیس پژوهش‌کده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری دومین کنفرانس بین‌المللی گل محمدی در این پژوهش‌کده در آبان‌ماه خبر داد.

مریم اخباری گفت: این کنفرانس با عنوان Rosa damacsena 2019، به همراه کارگاه‌های آموزشی به دو زبان فارسی و انگلیسی از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این رویداد علمی با همکاری مشترک اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان در قمصر، برگزار می‌شود.

اخباری اعلام کرد: محورهای کنفرانس شامل کلیه حوزه‌های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، فنآوری و انواع محصولات آن می‌باشد.

دبیر اجرایی کنفرانس گفت: شرکت طبیب دارو که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات دارویی، آرایشی بهداشتی و اسانس‌‏های گیاهی است، علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره‌گیری از توان متخصصین خود، مشارکت جدی علمی در کنفرانس و همکاری در زمینه برگزاری کارگاه‌­های آموزشی خواهد داشت.

اخباری با بیان این‌که این نخستین‌بار است که کنفرانس علمی در این حوزه با همکاری تنگاتنگ واحدهای دانشگاهی و صنعت برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد موارد بیشتری از این نوع همکاری‌ها میان صنعت، بازار و دانشگاه در حوزه‌های علمی و تخصصی باشیم.

دبیر اجرایی کنفرانس زمان ارسال چکیده مقالات را تا تاریخ ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهرماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنفرانس به نشانی: https://icrd.kashan.ac.ir ارسال نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.