ساخت ۷۵ واحد مسکونی در مشهد توسط بنیاد زائر کاشان

مشکات آنلاین: مدیرعامل بنیاد زائر کاشان از ساخت ۷۵ واحد در مشهد توسط بنیاد زائر این شهرستان خبر داد و گفت: هر واحد توسط یک خیر ساخته می‌شود.

رضا کاظمی از ساخت ۷۵ واحد در مشهد توسط بنیاد زائر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به لطف خداوند پرونده این پروژه مجدداً به حرکت خاص معنوی و عمرانی خود ادامه می‌دهد و بر همین اساس پروانه ۵۱۳ مترمربعی آن توسط معاون وزیر راه و شهرسازی صادر شده است.

وی با بیان اینکه دلیل توقف در پروژه به دلیل خریداری زمین‌های مورد نظر بوده است، افزود: با سخنرانی رهبر معظم انقلاب شهردار و اعضای شورای شهر مشهد از فرمایشات ایشان دریافتند که رهبر تاکید بر تشرف افراد کم بضاعت و بی بضاعت به آستان علی بن موسی الرضا (ع) را دارند.

توقف پروژه بنیاد زائر کاشان به دلیل توسعه بود

مدیرعامل بنیاد زائر کاشان ضمن اشاره به اقدامات مسئولان شهر مشهد در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: بر همین اساس مسئولان شهری مشهد طی نامه‌ای به رهبر اعلام کردند که برای ۲۱ مرکز استان کشور آمادگی واگذاری زمین و پروانه رایگان وجود دارد و پس از این موضوع رهبر معظم انقلاب عنایت کرده و دستور دادند کاشان را نیز یک مرکز استان در نظر بگیرند.

وی ضمن تلاش مسئولان شهرستان کاشان نسبت به تشکیل هیئت مدیره بنیاد زائر این شهرستان گفت: توقف کار به دلیل توسعه پروژه و خرید یک باب خانه به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و یک قطعه زمین به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان توسط کمک‌های مردمی خریداری شده است و زمینی نیز توسط خیر کاشانی خریداری و به زمین‌ها الحاق شد.

پروژه بنیاد زائر کاشان به یک هزار و ۲۰۰ متر می‌رسد

کاظمی با بیان اینکه وسعت پروژه بنیاد زائر کاشان به یک هزار و ۲۰۰ متر می‌رسد، اظهار داشت: پروژه بنیاد زائر ۷۵ واحد و هر واحد آن ۴۰ مترمربع بوده است که در این صورت پذیرای ۴۰۰ زائر خواهد بود و تصمیم داریم هر واحد که ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد توسط خیران ساخته و سالانه یک ماه نیز به آن خیر اختصاص دهیم.

وی از مشارکت بالای خیران کاشانی در پروژه بنیاد زائر کاشان خبر داد و افزود: هزینه حدود ۲۵ واحد ساختمانی معادل ۴۵۰ میلیارد تومان از طریق خیران جذب شده است که بخشی از آنها وصول و مابقی آن مبالغ نیز به تدریج دریافت می‌شود.

 

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.