سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان شد

«سعید ابریشمی راد» با رای اکثریت اعضای شورای شهر کاشان به عنوان سی و سومین شهردار انتخاب شد.

 

دقایقی قبل شورای شهر کاشان با پنج رای موافق و چهار رای ممتنع سعید ابریشمی راد را به عنوان شهردار انتخاب کرد.

 

ابریشمی گزینه پیشنهادیِ منتخبان ائتلاف «شهر همدلی» بود. این ائتلاف در بیش از 30 جلسه؛ سوابق، تجارت و تخصص16 گزینه پیشنهادی و همچنین برنامه‌های کاربردی و تحلیلی‌شان را بررسی کرده و ت برنامه ارائه شده توسط ابریشمی را برای حل مشکلات کاشان و شهرداری آن برگزیدند.

 

سعید ابریشمی‌راد 29 شهریور سال 1349 در محله «دروازه اصفهان» کاشان به دنیا آمد.

 

سال 74 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان مدرک کارشناسی عمران گرفت و در سال 89 در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی رشته حقوق و همزمان در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد «مدیریت اجرایی-گرایش استراتژیک» ادامه تحصیل داد و در سال 93 فارغ التحصیل شد.

 

او همچنین فارغ التحصیل در کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری است و هم اکنون دانشجوی دکترای «مدیریت دولتی-گرایش مدیریت منابع انسانی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است.

 

ابریشمی فعالیت خود را در سال 75 در «هیات امنای احیاء بافت تاریخی کاشان» شروع کرد و در سال 77 در شهرداری قمصر، به عنوان مسئول شهرسازی و خدمات فنی منصوب . و پس از یک سال به شهرداری کاشان منتقل شد و به عنوان مسئول حوزه شهردار و عضو شورای معاونین به مدت 4 سال فعالیت خود را ادامه داد.

 

وی در سال 82 به شهرداری شاهین شهر رفت؛ 15 ماه معاون فنی و شهرسازی و از سال 83 تا 86 معاون فنی و عمرانی شهردار شاهین شهر بود .

 

ابریشمی در سال 86 به کاشان برگشت و 14 ماه سکان سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان را در دست داشت و پس از آن به تهران رفت و در مناطق 22 و 4 شهرداری تهران مسئولیت معاونت فنی و عمرانی و معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری را بر عهده داشت.

 

او هم‌اکنون معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 10 تهران است.

در سوابق تخصصی دیگر او می توان به عضویت در کمیسیون عالی معاملات، کمیسیون طراحی شهری، کمیسیون تحویل معاملات و نماینده شهرداری تهران در استقرار سیستمهای مدیریتی استاندارد اشاره کرد.

ابریشمی در دانشگاه‌های تهران هم تدریس دارد. مقالات پژوهشی و تحقیقاتی متعددی در حوزه استراتژی‌های توسعه شهری، شفافیت فرایندی در شهرداری، مدیریت استعداد و برنامه ریزی منابع انسانی و غیره از او منتشر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.