ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان خبر داد و گفت: در حال حاضر اولویت نخست پذیرش و بستری‌شدن با افرادی است که شرایط حاد و شدیدتر از بقیه بیماران دارند.

 

دکتر سید علیرضا مروجی با بیان این‌که بسیاری از افراد علائمی شبیه به بیماری کرونا دارند و نیازی به بستری در بیمارستان در آن‌ها مشاهده نمی‌شود، تاکید کرد: توصیه من و همکاران به این دسته از مراجعین قرنطینه خانگی و طی درمان در منزل است.

 

وی بار دیگر ضمن نگرانی از سرعت شیوع کرونا در کاشان و بی‌توجهی شهروندان نسبت به خطرات آن گفت: بهترین و مناسب‌ترین روش برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری قرنطینه خانگی و خودمراقبتی است چرا که مهار و درمان این ویروس سخت‌ و طولانی است.

 

استان اصفهان، پس از تهران، قم و گیلان با ۳۸۸ مورد ابتلا تاکنون، بالاترین میزان ابتلا به کرونا در کشور را دارد و در این بین بالاترین آمار ابتلا به بیماری در این استان مربوط به منطقه کاشان است.

 

اگر چه آمار رسمی تا کنون اشاره‌ای دقیقی به تعداد قربانیان ویروس در کاشان نمی‌کند، ولی به گفته مدیرعامل بانک ملی و رئیس کانون بانک‌های کشور، دو کارمند بانک در کاشان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.