فوت یکی از کارمندان امور منابع آب کاشان در حاشیه جاده ابوزیدآباد

یکی از کارمندان اداره امور آب شهرستان کاشان عصر روز گذشته در حالی که خودروی خود را در کنار یک دامداری متروکه در جاده ابوزید آباد پارک کرده بود فوت کرد.

 

یک دامدار آران و بیدگلی حوالی ساعت 19:30 دقیقه بعد از ظهر روز گذشته هنگام عبور از دشت انقلابِ جاده‌ی ابوزیدآباد، متوجه خودرویی می‌شود که در کنار دیوار یک دامداری متروکه پارک شده و چند سگ‌ ولگرد اطراف آن را گرفته‌اند. در کنار دامداری توقف می‌کند تا علت حضور کارمندان دولت را بررسی کند. داخل دامداری را می‌گردد کسی را نمی‌بیند. سگ‌های ولگرد را از کنار خودرو دور می‌کند. به داخل خودرو نگاهی می‌اندازد. می‌بیند راننده سرش را روی فرمان گذاشته است.

 

این دامدار می‌گوید «با خودم گفتم چطور در این گرما خوابیده است».

 

دامدار گمان می‌کند راننده منتظر همکارانش است، هرچه در دشت نگاه می‌اندازد کسی را نمی‌بیند. چند بار به شیشه خودرو می‌زند، راننده جواب نمی‌دهد. سرانجام در خودرو را باز می‌کند. بدن راننده را تکان می‌دهد. سرش را روی قلب او می‌گذارند اما قلب ضربان ندارد و نفس هم نمی‌کشد.

 

دامدار آران و بیدگلی خود را به کنار جاده آسفالت می‌رساند. جلو هر خودرویی را می‌گیرد کسی توقف نمی‌کند. سرانجام با پلیس آگاهی آران و بیدگل و مرکز فوریت‌های پزشکی تماس می‌گیرد.

 

او گفت چند دقیقه پس از تماس او نیروهای پلیس آران و بیدگل خود را به صحنه رسانده‌اند. پزشک اورژانس هم پس از بررسی بدن گفته که بیش از چهار ساعت است که از دنیا رفته است.

 

دامدار گفت پلیس پس از بررسی خودرو یک بسته قرص را در خودرو او پیدا کرده اما اعلام نظر درباره مرگ را نیازمند تحقیقات و بررسی های بیشتر دانسته است.

 

جوکار رئیس اداره امور منابع آب کاشان با تایید این خبر گفت این کارمند «علی محمد محمدی فر» بوده است.

 

او گفت این کارمند 60 ساله بوده و ماه‌های پایانی خدمت خود را سپری می‌کرده است.

 

سرگرد سلمانی از پلیس آگاهی آران و بیدگل، در گفت‌وگو با مشکات‌آنلاین هویت متوفی را تایید کرد و گفت پس از بررسی‌ها مشخص شد که او دچار عارضه سکته قلبی شده و به همین دلیل فوت کرده است.

 

سرگرد سلمانی همراه با کارمندان پزشک قانونی در روند کالبد شکافی این شخص در دارالسلام کاشان حضور داشته است.

 

وی درباره مشاهده بسته قرص در خودروی متوفی گفت او به بیماری دیابت مبتلا بوده و قرصی هم که در خودرو مشاهده شده برای همین بیماری بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.