مجتمع مسکونی 50 واحدی خیرساز کاشان بهره‌برداری شد

بهره برداری از مجتمع مسکونی 50 واحدی خیرساز کاشان در آئینی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کاشان یک‌شنبه در این آئین گفت: زیربنای این طرح مسکونی که در ۵ طبقه ۵ واحدی ساخته شده، سه هزار و 830 مترمربع است و برای ساخت آن‌ها با میانگین زیربنای 80 مترمربع، 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

علی ساغرچی افزود: ساخت هر یک از واحدهای مسکونی در این مجتمع 50 واحدی نزدیک به۷۳ میلیون تومان هزینه داشت که 50 درصد آن آورده متقاضی و باقی مبلغ از سوی خیرین تامین شد.

در ادامه این آئین با حضور هادی درفشی معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس هیات‌مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور به صورت نمادین کلید 2 واحد مسکونی نیز تحویل مالکان گردید.

همچنین طرح 30 میلیارد ریالی ساخت 20 واحد مسکونی خیرساز در کاشان با زیربنای 75 مترمربع در زمینی 2 هزار و 200 مترمربعی در ادامه این آئین آغاز شد.

اگرچه در تیتر خبر نوشته شده ۵۰ واحد، اما در پاراگراف نخست از ۵ طبقه ۵ واحدی سخن گفته شده که جمعا ۲۵ واحد می‌شود و تکلیف ۲۵ واحد دیگر مشخص نیست.

از طرفی در پاراگراف نخست مبلغ سرمایه‌گذاری برای این پروژه ۴ میلیارد تومان اعلام شده که اگر قیمت هر واحد ۷۳ میلیون طبقه گفته مدیرعامل مجمع محاسبه شود، ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان می‌شود و با رقم ۴ میلیارد، ۳۵۰ میلیون تومان یعنی هزینه ساخت تقریبا ۴ واحد دیگر می‌شود که تکلیف آن مشخص نیست.

مشخص نیست ایرنا به خاطر سرعت در انتشار خبر دچار بی‌دقتی شده، یا اطلاعات ارائه شده از سوی مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز فاقد شفافیت و دقت بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.