مرکز نقاهتی کاشان راه‌اندازی شد‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه‌اندازی مرکز نقاهتی در این شهرستان خبر داد.

 

دکتر سیدعلیرضا مروجی به تسنیم گفت: از آن‌جا که ممکن است افراد مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان افزایش پیدا کند، مرکزی تحت عنوان «مرکز نقاهتی» راه‌اندازی شد تا افراد بهبودیافته برای ادامه روند درمان خود در این مرکز درمان خود را سپری کنند.

 

وی با بیان این‌که برخی از افراد بهبودیافته نیز برای ادامه روند درمان خود نیازی به مراکز درمانی نداشته و می‌توانند در منازل خود ادامه درمان خود را سپری کنند، افزود: اگر شهروندان بهداشت فردی و نکات ذکرشده را رعایت نکنند، امکان تکمیل مراکز درمانی شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل وجود دارد و برهمین اساس رعایت اصول بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان این‌که از شهروندان درخواست می‌شود تا با ماندن در منازل خود گام مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بردارند، ابراز داشت: کاهش زمان درمان بیماران و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده از مهمترین اهداف کادر درمانی است و در این مسیر نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

 

وی ضمن تاکید بر عدم رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر گفت: بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ماندن در منازل است و بر همین اساس از تمامی شهروندان تقاضا داریم در منازل خود بمانند و از افراد با علائم شبه آنفلو‌انزا و یا سرماخوردگی فاصله منطقی یک متر را رعایت کنند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.