مسعود خاندایی: زندگی من شفاف است؛ موضوعی برای پنهان کردن ندارم

مشکات آنلاین – رها ماندگار: یک کانال تلگرامی به اسم سوتک مطالبی را با عنوان «با دستمال کثیف نمی‌توان آیینه را تمیز کرد» در فضای مجازی منتشر کرد که بلافاصله توسط کاربران تلگرام در گروه‌های مختلف متشر شد.

در قسمتی از متن منتشر شده آمده بود: «شهر کاشان شلوغ پلوغ است و این وسط، برخی مدیران هم حسابی فکر نان هستند که یقینا  خربزه آب است

آقا معاون  برنامه‌ دور ریزی فرمانداری هستند که خود را اصلاح طلب هم معرفی می کنند با ساخت و‌ پاخت، سریع خونه‌اش رو ساخت! و صدای شهرداری و شاکیان هم به جایی نرسید!

حضرت ایشان بیش از یک میلیارد تومان فقط هزینه دکوراسیون خانه اش کرده است البته پولش را به طلبکاران نداده است و هروقت مراجعه می کنند می گوید من دستم‌تو دادگستری باز است  اگر پیگیر باشید بازداشتتان می کنم!»

 

مسعود خاندایی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان درباره اتهامات مطرح شده در این متن به مشکات آنلاین گفت:

اخیراً فرد یا افرادی به  نامه‌های محرمانه دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را منتشر کرده‌اند. جدا از اینکه چه کسی این اقدام را انجام داده و با چه قصد و نیتی بوده، وجود همین نامه، نشان‌دهنده قانونمند بودن بنده است و اینکه در فضایی قانونی کارها انجام شده و کد نوسازی دارد.

او ضمن اشاره به اینکه شهرداری از کلانتری خواسته که برود و تحقیقات لازم را انجام دهد، گفت: بهتر است که از کلانتری و شهرداری این موضوع سؤال شود که فلانی قانونمند عمل کرده یا خیر.

خاندایی ادامه داد: نامه‌ای که در فضای مجازی عنوان شده، به دست من هم نرسیده است. بنده طی پیگیری‌هایی که انجام داده‌ام، مشخص شده نامه محرمانه بوده و باید دید چه اتفاقی  افتاده که نامه محرمانه به دست افراد ناباب افتاده و آن‌ها در فضای مجازی آن را منتشر کرده‌اند.

معاون فرماندار گفت: بالطبع، هرکدام از ما، در سازمان‌های مختلف، مسائل و مواردی داریم که قانونا قابل‌پیگیری است و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان هم کارشان همین است. موضوع مطرح‌شده در فضای مجازی دراین‌باره که بنده بابت هزینه‌های ساختمان ام، باج‌خواهی کرده‌ام و گفته‌ام پولی به شما پرداخت نمی‌کنم و اگر مطالبه کنید، شمارا تحت پیگیری قرار می‌دهم. این را باید از آقایی که تحت عنوان فعال اجتماعی در گروه های کاشان مطالب را فوروارد می کند و سایر منتشرکنندگان که این موضوع را مطرح کرده‌اند سؤال کنیم تا بینه و  دلیل خودشان را بیاورند. به‌طور شفاف بگویند فرد یا افرادی هستند که شکایت کرده‌اند و نتوانسته‌اند به حقوقشان برسند. امیدوارم با کمک اصحاب رسانه ما بتوانیم حقوقشان را استیفا کنیم و به حقشان برسانیم.

او همچنین گفت: موضوع دیگری مطرح‌شده مبنی بر اینکه من فامیل‌های نزدیکم را به کار مشغول کرده‌ام و از خواهرخانم بنده نام برده شده، به استحضار شما می‌رسانم که خانواده همسر من در استان مرکزی زندگی می‌کنند و من اصلاً خواهرخانم ندارم که بخواهم جایی به‌کارگیری کنم!

خاندایی خاطرنشان کرد: جدا از اینکه حق پیگیری این گفته‌ها برای من محفوظ است، به اطلاع مردم می‌رسانم که چنین موضوعی اصلاً واقعیت ندارد و امکان بررسی وجود دارد.  البته من قصد شکایت در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار از کسی ندارم، اما این موضوع را توهین  به اصحاب رسانه می‌دانم که فرد یا افرادی در قالب قلم‌زدن خود را خبرنگار می‌نامند و خبرنگارانی که دارند صادقانه زحمت می‌کشند را خراب می‌کنند.

معاون فرماندار با اشاره به نام یکی از منتشر کنندگان این مطلب در گروه‌های تلگرامی کاشان گفت: او سهم خواهی هایی را بعد از انتخابات ۹۲ داشته که به در بسته خورد. ما به هیچ شخص، گروه و جناحی وامدار نیستیم. این آقا درخواست‌هایی داشتند که غیرقانونی بود و نپذیرفتم، در مقابل ایشان هم به انتشار این مطالب پرداختند.

خاندایی در پایان گفت: زندگی من کاملاً شفاف و واضح است. عملکرد خانواده ما مشخص و شفاف است و موضوعی برای پنهان کردن ندارم. آمادگی کامل برای صحبت با همه اصحاب رسانه و خبرنگاران را دراین‌باره دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.