نامه شدیداللحن فرماندار کاشان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در نامه شدید‌اللحنی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، وی را موظف به پاسخ‌گوی به خود به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان دانست و درخواست کرد گزارشی از عملکرد خویش طی دوران مسئولیت در جایگاه ریاست دانشگاه را به فرمانداری کاشان ارائه نماید.

متن نامه حمید‌رضا مومنیان به دکتر کوچکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به این شرح است:
جناب آقای دکتر ابراهیم کوچکی نصرآبادی
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان
باسلام
پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
نظر به برخورد دون شان شما با این‌جانب و کارکنان دفتر فرماندار و عدم لغو برنامه افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، تذکر می‌دهم، مادامی که به‌عنوان مسئول در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به انجام وظایف خود مشغول هستید، در قبال برنامه‌ها،‌ مسائل و موارد مربوط به حوزه بهداشت و درمان و حتی مباحث مرتبط با دانشگاه و دانشجویان عزیز، در آن مجموعه موظف به پاسخ‌گویی به این‌جانب به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان بوده و تخطی از آن مصداق تخلف از قانون قلمداد می‌شود.

لذا انتظار دارم ضمن عذرخواهی از مجموعه پرسنل خدوم فرمانداری و ضمن اجرای دستور این‌جانب مبنی برنامه‌ریزی لازم در خصوص افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت و ارائه گزارش مربوطه به این‌جانب، گزارش کاملی از عملکرد خود در طی مدت مسئولیت به‌منظور ارزیابی حداکثر تا پایان مردادماه به دفتر اینجانب ارائه نمائید.
حمیدرضا مومنیان
معاون استاندار، فرماندار ویژه
و رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان»

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام ظاهر به علت داشتن چهارم یا پنجم فرماندار در تنبی در استان اقدام به نامه نگاری کردن کرد انشا الله فرماندار تنبل کاشان فعال بشود نه لجباز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.