نانوایان متخلف کاشان ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شدند

مشکات آنلاین: معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: از سال گذشته تا الان نانوایان متخلف کاشان 800 میلیون تومان توسط اداره تعزیرات حکومتی جریمه شده اند.

مسعود خاندایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ساماندهی پخت نان ماهانه متوسط ۵۰ هزار کیسه آرد یارانه ای به وزن ۴۰ کیلو و قیمت ۳۳ هزار تومان در بین اعضای اتحادیه نانوایان کاشان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه سیلوهای گندم کاشان تا میزان ۲۷ هزار تن قابلیت ذخیره سازی دارد، افزود: برای تامین آرد و نان کاشان ۱۷۲۵ تن گندم مرغوب خریداری و ذخیره شده است.

معاون فرماندار کاشان با بیان اینکه عرضه نان کنجددار توسط نانوایان الزامی نیست، افزود: هر کیلو کنجد ۲۷ هزار تومان در بازار به فروش می رود ولی فروش نان کنجدار با قیمت بیشتر یک سفارش و توافق مشتری با نانوا است و شهروندان در صورت هرگونه اجباری مراتب را به بازرسی اداره صنعت و معدن گزارش دهند.

خاندایی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان مصوبات کارگروه تنظیم گندم، آرد و نان شهرستان را در حوزه های یارانه ها، جابه جایی و جداسازی این محصول دنبال می کند که در این زمینه کارنامه درخشانی در سطح ملی و استانی داشته است.

 

منبع: پایگاه خبری اهل کاشانم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.