ندامتگاه کاشان منتقل می شود/صدور مجوز اقدامات خدمات زیربنایی

مشکات آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشان از صدور مجوز اقدامات خدمات زیربنایی ندامتگاه جدید این شهرستان خبر داد و گفت: ندامتگاه کاشان به مکانی خارج از شهر منتقل می شود.

علیرضا چله دوان ظهر چهارشنبه در جلسه رفع موانع ندامتگاه جدید کاشان از آغاز عملیات زیربنایی و اجرایی آن طی روزهای آتی خبر داد و اظهار داشت: انتقال زندان از مرکز به خارج از شهرها در دستور کار سازمان زندان‌ها و قوه قضائیه قرار دارد؛ بر این اساس پروژه ندامتگاه کاشان از حدود ۱۲ سال قبل توسط سازمان زندان‌ها و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز شده است که اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه تمامی دستگاه‌های مرتبط در تحقق این مهم افزود: مقرر شد ظرف یک ماه آتی تمهیدات لازم از جمله صدور مجوز حفاری، تأمین لوله آب، تیر برق، فیبر نوری و دیگر تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات زیربنایی توسط ادارت آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات به صورت مشارکتی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کاشان با بیان اینکه ساخت زندان فعلی این شهرستان به چند دهه قبل بر می‌گردد، ابراز داشت: زندان فعلی کاشان در داخل شهر قرار دارد که این موضوع می‌تواند جلوه مناسبی را نداشته باشد و بر همین اساس تمام تلاش خود را در جا به جایی این مکان به خارج از شهر به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.

وی ضمن تاکید بر شناسایی و بررسی مشکلات و رفع موانع شروع عملیات اجرایی ندامتگاه جدید کاشان گفت: مراحل انتقال ندامتگاه کاشان در مراحل پایانی قرار دارد و طی آینده‌ای نزدیک مراحل انتقال ندامتگاه آغاز و پس از آن به بهره برداری می‌رسد.

 

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.