همایش ملی «حق مالکیت ادبی، گفته و ناگفته‌ها» در کاشان برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: همایش ملی «حق مالکیت ادبی، گفته‌ها و ناگفته‌ها» در کاشان پایتخت کتاب ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کاشان نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، حسین معافی گفت: همایش ملی «حق مالکیت ادبی، گفته‌ها و ناگفته‌ها» با موضوع آشنایی نویسندگان و ناشران با حقوق مادی و معنوی خود به مدت دو روز در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریورماه در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

معافی خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب کاشان به‌عنوان چهارمین شهر پایتخت کتاب ایران علاوه بر اجرای ۴۰ طرح فرهنگی در حوزه کتاب، سه رویداد ملی نیز در این شهر برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: همایش ملی «حق مالکیت ادبی، گفته‌ها و ناگفته‌ها»، ایجاد گذر فرهنگی و نمایشگاه استانی کتاب سه رویداد ملی خواهد بود که تا پایان سال جاری در کاشان برگزار خواهد شد.

معافی با اشاره برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی این همایش در اداره فرهنگ و ارشاد کاشان خاطرنشان کرد: این همایش ملی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران، شهرداری کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با حضور نویسندگان مطرح کشور و مدیران و فعالان حوزه نشر به مدت دو روز در کاشان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.