هندبال کاشان مهمان پرواز اصفهان

در هفته سوم از رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور، هیئت هندبال شهرستان کاشان جمعه ۳۰ آذر‌ماه در اصفهان به دیدار تیم پروزا اصفهان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان، رئیس هیئت هندبال شهستان اعلام کرد: تیم هندبال شهرستان کاشان در نخستین بازی لیگ دسته یک کشور در جمعه ۲۳ آذرماه ۹۷ به مصاف تیم خوب خمینی‌شهر رفت و در این بازی که خمینی‌شهر از امتیاز میزبانی با جمعیت حداکثری تماشاگر برخوردار بود، در پایان بازی با نتیجه تساوی ۱۷بر ۱۷ به پایان رسید.

مهدی پدرام افزود: تیم کاشان با حمایت و پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، دفتر نماینده و همچنین حمایت‌های صندوق حامیان ورزش شهرستان، مبلغ ۲۵ میلیون تومان مساعدت دریافت و مبلغ ۲۰ میلیون تومان مساعدت مدیریت شرکت فرش آویسا به عنوان اسپانسر دریافت نموده و در این دوره از مسابقات شرکت دارد. این در حالی‌ست که هزینه این تیم بالغ بر ۸۰ میلیون تومان برآورد شده‌است.

کاشان در این دوره از مسابقات با تیم‌های خمینی‌شهر، پرواز اصفهان، زغال‌سنگ طبس همراه و هم‌گروه است.

این دوره از مسابقات در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌گردد که تیم‌های اول و دوم هر گروه در قالب هشت تیم در مرحله دوم به صورت متمرکز رقابت خواهند کرد و دو تیم به لیگ برتر صعود و تیم‌های چهارم هر گروه به دسته ۲ سقوط خواهند کرد

بازی‌کنان تیم هندبال کاشان: جعفر نساجیان، پوریا نمکی، سید امیرحسین میرافضل، سید ابوالفضل گلپر، محمد ثابت، علیرضا خاکدوست، ابوالفضل سیدی، یزدان محتشمی، مهابادی، جواد محلوجی، حفیظیان، مهدی صحرایی، محمدحسین کوچکی، بذرافشان، علی ظهیری، علیرضا جلالی، میرجعفری و ولی‌الله کاظمیان

سرمربی‌گری این تیم  مهدی دوست بر عهده دارد و سعید یوسفی به عنوان مربی اورا همراهی می‌کند.حامد خرمی هم  سرپرست تیم سید علی سخایی مدیریت آن‌را بر عهده دارد.

رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور از دو هفته پیش آغاز شده و کاشان در هفته نخست با قرعه استراحت روبه‌رو بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.