پیگیری دامداری حاشیه ساز ادامه دارد

با وجود مخالفت مردم، شورا و شهرداری مشکات تلاش برای صدور مجوز دامداری در بالای بزرگراه امیرکبیر ادامه دارد.

 

یک منبع آگاه در تماس تلفنی با مشکات‌آنلاین گفت روند صدور مجوز برای یک دامداری دیگر در قسمت بالای بزرگراه امیرکبیر در فرمانداری کاشان درحال پیگیری است.

 

این درحالی است که سال گذشته جمعی از مردم مشکات و اهالی شهرک‌های انقلاب و بهارستان در طوماری خواستار ممانعت با احداث هرگونه دامداری در این قمست شده بودند.

 

این منبع آگاه گفت شورای چهارم در آخرین روزهای حضور خود، به فرماندار کاشان نامه‌ نوشته و تصریح کرده که مسئولیت اجتماعی صدور هرگونه مجوز دامداری برعهده مسئولانی خواهد بود که اینگونه پرونده‌ها را دنبال می‌کنند.

 

تهدید حریم بهداشتی مشکات، نارضایتی ساکنان شهرک بهارستان و انقلاب، احتمال تهدید شدن قنات ساروق با افزایش ساخت و ساز در آن محدوده، آسیب رساندن به چشم انداز ورودی شهر و تعارض با طرح‌های شهرداری برای ایجاد منطقه گردشگری مشکات از جمله دلایلی است که در مخالفت با احداث این دامداری مطرح شده است.

 

این منبع آگاه گفت شورای پنجم نیز بارها با شخص فرماندار، معاونان و بخشدار بخش مرکزی دراینباره گفت‌وگو کرده اما همچنان با وجود مخالفت شورای شهر، شهرداری و مردم این موضوع دنبال می‌شود.

 

تلاش برای تاسیس دامداری در بام مشکات درحالی ادامه دارد که سالها قبل محل تاسیس مجتمع دامداری مشکات در نقشه جامع شهر مشخص شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.