کاشان در رده کلان‌شهرها است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کاشانگفت: اگرچه برخی خدمات برای شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر انجام نمی‌شود، ولی باید توجه داشت که کاشان در رده کلان‌شهرهاست.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر، «حسینعلی وکیل»در ۶۹‌مین نشست شورا که پیش از ظهر سه‌شنبه ۶ آذرماه برگزار شد، با تقدیر از کارشناسان «شرکت مشاور مترا»، تلاش‌های این شرکت در مطالعات میدانی ترافی را علمی، کارشناسانه، تخصصی و فنی عنوان کرد و افزود: تلاش آن‌ها نشان می‌دهد که نتایج مطالعات خوب پیش می‌رود.

شهردار اسبق کاشان با تاکید بر این‌که کاشان یک شهر گردشگری است است و توجه ویژه برای رفع معضل ترافیک در مرکز شهر را می‌طلبد تاکید کرد:، برای توجیه و اجرای طرح‌های ترافیکی، نباید به برخی محدودیت‌های قانونی اهمیت داد و طرح‌های ترافیکی باید متناسب با وضعیت و موقعیت امروز کاشان اجرا شود.

وی با اشاره به این‌که احداث مترو به‌دلیل وجود شبکه فاضلاب شهری و اجرای شبکه تقویت آب در مرکز شهر کار را بسیار سخت کرده است گفت: اگرچه بعضی طرح‌ها را به خاطر وجود جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفر اجرا نمی‌کنند، اما باید توجه داشت که کاشان در رده کلان شهرهاست.

 نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شهروندان با اجرای دو طرح مطالعاتی شرکت مشاور مترا از نتایج خوبی بهره‌مند می‌شوند.

وی، ارایه راه‌کار کوتاه‌مدت از سوی این شرکت مشاور برای ترافیک محور قطب راوندی تا میدان شهید منتظری و محور شهید رجایی را خواستار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.