کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب کاشان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

مراسم تقدیر از برگزیدگان خدمت در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم همه ساله با هدف شناسایی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر و تلاشگران عرصه خدمت برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار گردید، از شرکت آب و فاضلاب کاشان به عنوان دستگاه اجرایی برتر تقدیر شد.

همچنین طی مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس در سطح استان نیز پوشش داده شد، از آقایان محمدرضا درویشی و محمد مهدی مهرآریان نیز به عنوان کارکنان برگزیده شرکت آب و فاضلاب کاشان تقدیر شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب کاشان ضمن تبریک به همکاران پرتلاش خود و مردم فهیم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل گفت: فرایند ارزیابی عملکرد و انتخاب برگزیدگان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌گیرد. شاخص‌های عمومی در جهت توانمندسازی سازمان‌ها در نظر گرفته شده و شاخص‌های تخصصی نیز وظایف اصلی و ماموریت هر دستگاه را مورد ارزیابی قرار می دهد.

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1398 دستگاه های اجرایی استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب کاشان با اخذ بیش از 95 درصد امتیازات در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در بین 64 دستگاه اجرایی استان موفق به کسب رتبه برتر شد.

سیدمحمد مسافری اين موفقيت را مديون زحمات مديران، معاونين و كاركنان شركت دانست و افزود: كسب عناوين برتر نتيجه تلاش و مساعي ارزشمند كليه كاركنان متخصص و متعهد شركت آب و فاضلاب کاشان در پيشبرد برنامه ها و سياست‌های شركت و خدمتگزاری به شهروندان گرامی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.