گلایه های یک شهروند و چند پرسش از شورا و شهرداری

یکی از مخاطبان مشکات آنلاین در تماس تلفنی با این نشریه، از رفتار گزینشی شورا و شهرداری گلایه کرد.

 

موضوع از این قرار است که ماه گذشته، بر روی چند استند تبلیغاتی اصلی شهرداری مشکات، بنر تبریک به چند جوان مشکاتی نصب شد.

 

روابط عمومی شورا و شهرداری مشکات، در بنرهای مشترک، موفقیت آقایان «بهزاد عرب نیاسر» در مسابقات باکو، «محمد علی روپیکر» در مسابقات قرآن کیش و معرفی هیئت علی اصغری مشکات به عنوان هیئت ممتاز از سوی اداره تبلیغات اسلامی کاشان را تبریک گفته بودند.

 

گلایه این مخاطب مشکات آنلاین از نصب این بنرها نبود؛ بلکه او هم با ما هم نظر بود که این موفقیتها شایسته تقدیر بوده و باید شورا و شهرداری را به خاطر این کار ستود؛ دلخوری در این پرسش بود که چرا شورا و شهرداری در بیان تبریک به جوانان مشکات به صورت گزینشی عمل می کنند؟

 

در ماهی که گذشت، علاوه بر موفقیت عرب نیاسر، روپیکر و هیئت علی اصغری، ما شاهد حضور موفق یک جوان مشکاتی در فرانسه، کسب 11مدال  رنگارنگ توسط نوجوان و جوان مشکاتی در مسابقات کیک بوکسینگ استان اصفهان و انتخاب «علی خرمی» مربی باشگاه نینجارنجر مشکات به عنوان نماینده این سبک در منطقه کاشان و حومه بودیم؛ اما در استندهای تبلیغاتی شورا و شهرداری مشکات، هیچ بنر تبریکی برای این نوجوانان و جوانان نصب نشد.

 

پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین با  احترام به نظر این مخاطب، پرسشهای زیر را پیش روی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مشکات قرار می دهد:

 

چرا این جوانان و نوجوانان از قلم افتادند؟ آیا شورا و شهرداری در ارسال پیامهای تبریک گزینشی عمل می کند؟ اگر پاسخ این پرسش مثبت است ملاک و معیار شورا و شهرداری در این گزینشها چیست؟ آیا این گزینشها ملاکهای منطقی دارد؟

 

ارائه پاسخ این پرسشها از سوی شورا و شهرداری نه تنها می تواند گلایه این شهروند مشکاتی را برطرف کند بلکه اتهام برخورد گزینشی این دو نهاد با موفقیت جوانان مشکاتی را هم برطرف کرده و ثابت می کند که اعضای شورا و مدیریت شهرداری که با رای مستقیم  و غیر مستقیم مردم انتخاب شده اند تا پاسدار حقوق همه افراد جامعه باشند، نگاهی عادلانه و منصفانه به همه شهروندان دارند و هرگز مسائل شخصی و سلیقه ای را در تصمیمات خود لحاظ نمی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.