اختصاص ۵میلیارد تومان برای آسفالت و تعریض جاده برزک

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری گفت: ۷هزار و پانصد تن آسفالت به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای بازسازی و روکش آسفالت و همچنین ۲۵ میلیارد ریال برای تعریض جاده برزک اختصاص یافت.

به گزارش تسنیم، رضا اکبری در بازدید از راه‌های مواصلاتی منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهارداشت: 70پروژه حادثه‌خیز در استان اصفهان در دست اصلاح و احداث است که 30 نقطه تا خردادماه 1398 با اعتبار 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری، از اختصاص ۸ میلیارد تومان برای این مناطق خبر داد و اظهار‌داشت: جاده برزک به طول 50 کیلومتر دارای چهار نقطه حادثه‌خیز سه‌راه سیمان، مرق، اسحاق‌آباد و ورکان است که تا پایان خرداد سال 1398 بازسازی می‌شود.

وی منطقه آبشیرین در جاده کاشان – قم را یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز کاشان برشمرد و اعلام کرد این منطقه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اصلاح می‌شود.

مهمترین دغدغه مردم بخش برزک نامساعد بودن راه است
همچنین نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: جاده برزک دارای ردیف ملی از سال 1396 است که چون پروژه سنگینی است 2 الی 3 سال طول می‌کشد لذا در حال حاضر با دعوت از مدیرکل نگهداری راههای کشور، بررسی تعریض جاده و لکه‌گیری آسفالت این جاده انجام شد.

جواد ساداتی‌نژاد افزود : در حال حاضر برای تعریض و لکه‌گیری اعتبار 50 میلیون ریال اختصاص داده شده است که این اعتبار تا هفته آینده به این بخش واریز می‌شود تا لکه‌گیری و تعریض جاده شروع شود .

وی اظهار امیدواری کرد: با تعریض جاده به 7.5 متر مربع و استاندارد شدن جاده از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.