69 درصد به نارضایتی از عملکرد شورای شهر رای دادند؛ 11 درصد مردم را بی تفاوت دانستند

69 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی پایگاه خبری «مشکات آنلاین»، «نارضایتی مردم از عملکرد شورای اسلامی شهر» را عامل اصلی استقبال نکردن ‌ از جلسه‌های گزارش عملکرد این شورای دانستند.

 

این نظرسنجی از دوم مهر به مدت 9 روز در سه گروه تلگرامی «همدلی»، «جوانان مشکات» و «مشکات آنلاین» برگزار شد.

 

آخرین روزهای شهریور شورای مشکات از شهروندان خواسته بود برای شنیدن گزارش عملکرد شورا و مطرح کردن سوال‌های خود در حسینیه مشکات و مسجد رسول اکرم صلی الله علیه و آله، حضور یابند.

 

نشست مسجد رسول اکرم با حضور تقریبا 30 نفر برگزار شد که بخش زیادی از وقت  جلسه به اعتراض شهروندان ناحیه 2 به عملکرد شورای چهارم اختصاص یافت؛ اما نشست حسینه مشکات به علت حاضرنشدن هیچ یک از شهروندان در این حسینه لغو شد و اعضای شورا که برای ارائه گزارش عملکرد به حسینیه آمده بودند برای دقایقی تنها در حسینیه نشستند.

 

مشکات آنلاین در یک نظرسنجی تلگرامی از مشکاتی ها، علت شرکت نکردنشان در این جلسات را پرسید. 49 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند. 69 درصد نارضایتی از عملکرد شورای چهارم راعامل اصلی شرکت نکردن‌ در این جلسات دانستند، 11 درصد هم معتقد بودند که مردم چون نسبت به مسائل شهر بی تفاوتند از این نشست‌ها استقبال نمی کنند، 4 درصد شرکت کنندگان هم عدم اطلاع رسانی دقیق شورا را باعث شرکت نکردن مردم دانستند؛ 2 درصد هم مکان برگزاری را مناسب ندانستند و 2 درصد هم به گزینه «زمان برگزاری این جلسات مناسب نیست» رای دادند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.