در خانه تکانی ها مراقب آب هم باشید

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: با فرا رسیدن روز‌های پایانی سال، شهروندان براساس یک سنت دیرینه اقدام به خانه تکانی و نظافت درمحیط خانه می‌کنند که دراین زمان مصرف آب بسیار بالا می رود لذا از شهروندان می‌خواهیم در خانه تکانی، مدیریت مصرف آب را در نظر داشته باشند و مراقب مصرف بی رویه آن باشند.

عباسعلی کحال تصریح کرد: همراهی مردم برای رفع مشکل کم آبی ضرورتی اجتناب ناپذیر است و امیدواریم همه شهروندان خصوصا بانوان و مادران گرامی در مراقبت از آب اهتمام ویژه داشته باشند .
وی افزود: مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب باید در تمام ایام سال مورد توجه جدی قرار بگیرد و با توجه به اینکه هم اکنون در زمینه بارش‌ها با کمبود آب مواجه هستیم باید دغدغه همه مردم و مسئولین توجه به موضوع آب باشد تا بتوانیم در تمام فصول سال، مدیریت لازم را داشته باشیم.

کحال از شهروندان خواست با اصلاح روش های مصرف و استفاده از راهکارهای مدیریت مصرف آب و همچنین مدیریت زمان، مصارف آب را کنترل کرده و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنند تا در ساعات منتهی به آغازسال نو با کمبود آب ناشی از مصارف همزمان در منطقه کاشان مواجه نشویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.