دو اثر از «نسرین ارتجاعی» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

دو اثر داستانی «نسرين ارتجاعی» داستان‌نویس کاشانی،  در سی‌و‌يکمين نمايش‌گاه بين‌المللی کتاب تهران عرضه شد.

به گزارش پورتال خبري كاشان، «سوكياس» دهمين اثر داستاني «نسرين ارتجايي»، مجموعه‌اي از یک‌صد داستان مینی‌مال است که با نگاهی متفاوت به عوارض روحي، رواني مردم مختلف و تعدادي از اقليت‌هاي مذهبي بازمانده از دفاع هشت ساله پرداخته است.

همزمان با انتشار اين کتاب، «ماجرايي که مي شود آن را انکار کرد»، هشتمين اثر پژوهشي و گردآوري‌شده از اين داستان‌نويس جوان و فعال فرهنگي ـ که مجموعه داستان‌هايي از نويسندگان معاصر ايراني؛ عليرضا محمودي ايرانمهر، زهرا زواريان، حسن فرهنگي، مهدي کفاش، حميد رضا اکبري(شروه) سعيد آفايي مرجان رياحي ، سميه يخچالي، مونا بديعي، رها سعادت و… ـ را در بر مي‌گيرد، همراه با «سوکياس» در نمايش‌گاه بين‌المللي کتاب تهران عرضه مي‌شود.

نسرين ارتجايي، برنده جوايز ادبي معتبري مثل جايزه ادبي اصفهان و شهيد حبيب غني‌پور تهران است و سه سال است مشغول نوشتن رمان دو هزار صفحه‌اي است که زمان انتشار آن‌را بنا بر دلايلي پس از مرگ اعلام کرده‌، و در کنار آن به نگارش فصول پاياني رمان جديدش مي‌پردازد.

ارتجاعی همچنین طراح و برگزار کننده چند دوره جشنواره اینترنتی داستان کوتاه‌کوتاه دفاع مقدس هم بوده‌است.

«سوکياس» و «ماجرايي که مي‌شود آن‌را انکار کرد» به همت انتشارات هشت، صداي ادبيات مستقل چاپ، و در سي و يکمين نمايش‌گاه بين‌المللي کتاب تهران در اختيار علاقمندان قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.