طرح تکمیل جاده بادرود- کاشان آغاز شد

رئیس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: طرح تکمیل جاده بادرود به کاشان و آسفالت‌ریزی باند دوم این محور سرانجام پس از نزدیک به 20 سال آغاز شد.

حامد موحدی روز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه در گفت و گو با ایرنا افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان‌های نطنز و کاشان، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و چندین سفر وزیر و معاونان راه و شهرسازی به منطقه، عملیات آسفالت‌ریزی باند دوم این محور با اختصاص یک هزار تن قیر آغاز شده و امید می‌رود تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به سرانجام برسد.

موحدی توضیح داد: جاده بادرود به کاشان 53 کیلومتر طول دارد که 18 کیومتر در شهرستان نطنز و سایر آن در محدوده شهرستان کاشان قرار گرفته و هم اکنون 26 کیلومتر از زیرسازی این جاده از جمله ابنیه و پل‌ها آماده شده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز یادآور شد: با توجه به این‌که جاده بادرود –  کاشان یکی از پر رفت و آمدترین محورهای منطقه بوده و مسیر جاده ترانزیت تهران – بندرعباس نیز محسوب می‌شود، تنها باند دوطرفه آن پیش‌تر برای سال ها شاهد روی دادن حادثه‌های دلخراشی بوده است که امید می‌رود با تکمیل طرح به کمترین میزان ممکن برسد.

به گزارش ایرنا، طرح ساخت باند دوم جاده بادرود – کاشان پیش‌تر در سال 92 آغاز شد.

این طرح که از جمله مصوبات سفر رئیس جمهوری بود، نزدیک به 18 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

هفته گذشته امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهر نسبت به تلفات بالای انسانی در این محور هشدار داد، و پیش از آن نیز نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس در گفت‌وگوی تلفنی و تذکر کتبی به وزیر راه‌ و شهرسازی خواستار اختصاص فوری اعتبار برای سرانجام این طرح شده بود.

بادرود، مرکز بخش امامزاده با جمعیت 25 هزار نفر از توابع شهرستان نطنز است

نطنز با جمعیت افزون بر 47 هزار نفر در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.