مشکلات تیم حل شود برمیگردم

سرمربی مستعفی ستاره سرخ کاشان گفت: اگر مشکلات تیم تا جمعه هفته جاری مرتفع شود به این تیم باز خواهد گشت.

عمار رمضان‌نژاد در گفت‌وگو با دی اسپورت اظهار کرد: خوشحال هستم که در نخستین تجربه حضورم در نیمکت ستاره سرخ توانستیم تیم مهاجر نوین را با ۲ گل شکست دهیم. البته می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم اما بازیکنان با شکم سیری بازی کردند و نتوانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

رمضان‌نژاد افزود: بازی با مهاجرنوین اولین و آخرین بازی بود که در خدمت تیم ستاره سرخ کاشان بودم. به نظرم این تیم پتانسیل صعود لیگ دسته دوم را دارد چرا که بازیکنان باکیفیت، باتعصب و باشعوری را در اختیار دارد اما همین بازیکنان تنها هستند و دریافتی که تا الان داشتند کمترین دریافتی بین تیم‌های لیگ سه بوده است.

وی ادامه داد : با این‌که من از تیم خداحافظی کردم اما از مسئولین شهری کاشان خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنند. باشگاه نیز بعد از من با هر مربی که همکاری می‌کند ابتدا به فکر پرداخت مطالبات بازیکنان باشد بعد برای انتخاب مربی اقدام کنند. البته این را نیز بگویم تا جمعه هفته جاری به باشگاه فرصت داده‌ام تا با رفع مشکل بازیکنان و مشکلات سخت‌افزاری زمینه برای ادامه همکاری فراهم شود.

سرمربی مستعفی ستاره سرخ کاشان افزود: از رئیس هیئت مدیره باشگاه کمال تشکر را دارم که لحظه به لحظه در کنار تیم و همراه ما بودند و به ما اعتماد کرده و حمایت کردند.

رمضان‌نژاد اضافه کرد: از تمام هواداران و مردم سفیدشهر تشکر می‌کنم که قبل از اعزام به مشهد و بعد از برد در بازی با مهاجرنوین با پیام‌های مثبت سبب ایجاد روحیه و انگیزه در بین ما شدند.

او ادامه داد : مردم و هواداران از مسئولان بخواهند تا مشکلات این تیم را مرتفع کنند و در صورتی مشکلات برطرف شود به تیم باز خواهم گشت تا با تلاش، همدلی و همکاری یکدیگر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم در غیر اینصورت علی‌رغم میل باطنیم که می‌خواهم با تیم سرخپوش ستاره سرخ برای تحقق اهدافمان ادامه دهم معذور خواهم بود و با توجه به دریافت یک پیشنهاد لیگ دویی به آن جواب مثبت خواهم داد.

منبع: کاشان فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.