۲ طرح بهزیستی در کاشان به بهره‌برداری رسید

مشکات آنلاین – ۲ طرح بهزیستی در آئینی با حضور مجید علیزاده معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح سه شنبه 25 تیرماه در کاشان به بهره برداری رسید.

رییس اداره بهزیستی کاشان این طرح‌ها را شامل مرکزهای مشاوره عنوان کرد و گفت: برای تجهیز و راه‌اندازی این طرح‌ها در مجموع با زیربنای ۱۶۰ مترمربع افزون بر ۳۵۰ میلیون ریال از بخش خصوصی هزینه شده است.

ام البنین متقی نژاد افزود: این مرکزها در زمینه های قبل ازدواج، خانواده و مداخله در طلاق،، سلامت جنسی، کودک و مسائل تربیت خانواده و روان درمانی به قشرهای مردم مشاوره ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه خدمات مرکزهای مشاوره سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست، افزود: ارائه مشاوره‌ها نقش بسزایی در افزایش آگاهی مردم دارد.

او همچنین تصریح کرد: مشاوره‌ها و ارائه آموزش‌های بموقع نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق دارد.

رییس اداره بهزیستی کاشان یادآور شد: هم اکنون ۱۶ مرکز مشاوره دارای مجوز از سازمان بهزیستی کشور در شهرستان کاشان فعالیت می کنند.

به گفته وی ۱۱ مرکز توانبخشی، ۲ مرکز سالمندان، یک مرکز نگهداری معلولان و چهار مرکز شبانه روزی زیر نظارت اداره بهزیستی شهرستان کاشان فعالیت می کنند.

افزون بر ۱۱ هزار نفر در شهرستان کاشان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند که نزدیک به پنج هزار نفر از آنها معلول هستند.

سخنرانی به مناسبت هفته بهزیستی در فرهنگ‌سرای مهر و حضور در نشست ستاد امور اجتماعی فرمانداری کاشان از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی به کاشان است.

 

منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.