🔶اجرای تعزیه حضرت علی اکبر(ع) در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی

مشکات آنلاین: همزمان با ششمین روز از ماه محرم، تعزیه خوانی روایت شهادت حضرت علی اکبر (ع) در فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران وفادارش، گروه تعزیه خوانی باب الحوائج به سرپرستی علی محمد جهانی، تعزیه شهادت حضرت علی اکبر(ع) صبح جمعه 15 شهریور ماه از ساعت9:30 در فرهنگ سرای عامه فیض کاشانی اجرا می کند.

مرتضی والی زاده با اشاره به اینکه برگزاری آیین تعزیه همچون دیگر آیین عاشورایی، حرکت در مسیر والای سوگواری امام حسین(ع) و ارادت به ساحت آن بزرگوار است، هدف اصلی از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ عاشورا و رساندن پیام عاشورا به نسل های بعدی و معرفی ابعاد زندگی اسوه های فضایل و مکارم ذکر کرد.

وی با دعوت از همشهریان برای حضور و همراهی در این برنامه تصریح کرد: گروه باب الحوائج متشکل از 11 نفر در مدت زمان یک ساعت تعزیه حضرت علی اکبر (ع) را به منظور آشنایی با قیام حضرت علی اکبر(ع) ، الفبای فداکاری، راه هدف و مقام ایشان اجرا می کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.