حضورتان مایه مباهات دارالمومنین کاشان است

بخشدار بخش مرکزی کاشان با صدور پیامی، حضور ماهنامه «مردم کویر» را در نمایشگاه مطبوعات «مایه مباهات خطه دارالمومنین کاشان» نامید.

 

«محمدرضا قاسمی» در این پیام با اشاره به تلاش این ماهنامه در اطلاع‌رسانی و تحلیل مسائل نوشته است: ماهنامه مردم کوير که زبان گويا و عرضه کننده شناسنامه و هويت تاريخي  و فرهنگي شهرستان کاشان است و در مدت عمر کوتاه خود، با تعميق باورها و ارزش هاي انساني و اسلامي ، پل ارتباطي مردم و مسئولين منطقه جهت رفع مشکلات مبتلا به گشته و با تحليل بموقع و دقيق، موانع مشارکت اجتماعي را هموار نموده است.

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

نمايشگاه مطبوعات، فرصت مغتنمي است تا اصحاب رسانه در قالب همايشي ملي، بتوانند به تبادل تجربيات، و دستآوردهاي حاصل از آن بپردازند و اقبال و انزجار افکار عمومي جامعه را از نحوه عملکرد خود با لعيان مشاهده نموده و به ارزيابي خود در نگرش عمومي مبادرت نمايند . نمايشگاه مطبوعات همچنين در نقشي ديگرمي تواند به انعکاس ويژگي‌ها و شرايط موجود نقاط کشور پرداخته و در شناساندن معضلات و مشکلات محلي ، گامهاي مؤثر بردارد.

 

حضور مطبوعات محلي، اين مهم را دنبال نموده و ضمن تقويت باورها و ارزش هاي محلي، به کارگشايي در جهت رفع مشکلات موجود هم کمک مي نمايند.

 

ماهنامه مردم کوير که زبان گويا و عرضه کننده شناسنامه و هويت تاريخي  و فرهنگي شهرستان کاشان است و در مدت عمر کوتاه خود، با تعميق باورها و ارزش هاي انساني و اسلامي ، پل ارتباطي مردم و مسئولين منطقه جهت رفع مشکلات مبتلا به گشته و با تحليل بموقع و دقيق، موانع مشارکت اجتماعي را هموار نموده است در سال‌جاري هم به عنوان تنها رسانه حاضر شهرستان کاشان در بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات کشور تمام قد مايه مباهات خطه دارالمؤمنين کاشان گرديد و به عنوان نماينده بخش مرکزي کاشان به رسالت و وظيفه ذاتي طبع و نشر و انعکاس رويدادها مبادرت ورزيد. اينجانب بر خود فرض مي‌دانم از وظيفه شناسي و اقدام به موقع و تلاش مجدانه اين رسانه مردمي بخش مرکزي شهرستان تشکر نموده توفيقات روز افزون مدير مسئول محترم و ساير همکارانشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمايم .

 

محمد رضا قاسمي – بخشدار مرکزي کاشان

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.