آغاز سیزدهمین جشنواره صدای پای آب در کاشان

با نواختن زنگ آب، سیزدهمین جشنواره فراگیری «نخستین واژه آب» امروز دوشنبه 17 آبان ماه، با حضور مدیرعامل شرکت آبفای کاشان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ، رئیس و اعضای شورای شهر کاشان وجمعی از دانش آموزان حامی آب و اولیای آنان در مجتمع خلاق دکتر حسابی کاشان آغاز شد.

محمدرضا اسدی رئیس هیوت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای کاشان در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت:در بین این همه اخبار و رویداد های نا امید کنند و دلهره آور درباره منابع آبی منطقه کاشان و کاهش شدید آن، دیدن این شور و انگیزه در کودکان و توجه به صرفه جویی برای همه ما امید بخش و انگیزه ی مضاعف برای ادامه فعالیت است.

اسدی خطاب به دانش‌آموزان مدرسه غیرانتفاعی دکتر حسابی که در این مراسم حضور داشتند گفت: نمی گویم کم مصرف کنید، درست و بهینه مصرف کنید و این مصرفِ درست و بهینه فقط شامل آب نیست. شما با استفاده درست از دفتر نقاشی و مداد خود نیز در مصرف آب صرفه جویی کرده‌اید.


«عباسعلی کحال»مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کاشان گفت: این جشنواره با هدف جلب توجه کودکان به ارزش و اهمیت و ایجاد حس دوستی با آب بین دانش آموزان و آموزش شیوه های صحیح مصرف آب در خانه و مدرسه همه ساله به همت شرکت آبفا و مدیریت آموزش وپرورش کاشان برگزار می‌شود و امسال نیز زنگ آغاز آن در مجتمع دکتر حسابی به صدا در آمد.

وی ادامه داد: با برنامه‌های فرهنگی متنوع، اطلاع رسانی در قالب نواختن زنگ آب و مدیریت مصرف، مسابقات نقاشی، اجرای استند آپ و نمایش‌های کمدی توسط هنرمندان نامی شهرستان، نمایش عروسكی، داستان نویسی، ساخت کليپ و موشن با مشارکت دانش آموزان و خانواده ها تلاش کرده‌ایم علاوه بر جلب توجه این گروه سنی، لزوم مشارکت اجتماعی در مصرف بهینه آب را نیز به آنان بیاموزیم.

مدیر روابط عمومی آبفا گفت: دانش آموزان آموزش الفباء را با آب آغاز می کنند و همین موضوع حسن انتخابی برای جشنواره است تا اولین موضوع شهروندی را که آنان در قالب آموزش مدرسه می آموزند مصرف بهینه آب باشد.

کحال افزود: شرکت آبفای کاشان همواره بر آموزش شهروندان از سنین پایین تاکید داشته و به همین منظور در طول سال برنامه های متنوعی را با همکاری آموزش و پرورش برگزاردر مدارس می کند که با استقبال خوب مدارس ودانش آموزان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی آبفا تصریح کرد: همکاری خانواده‌ها سبب به ثمر رسیدن این تلاش‌ها و مدیریت صحیح مصرف آب خواهد شد که امیدواریم والدین نیز در شرایطی که دانش آموزان امکان حضور مستمر در مدارس را ندارند در این زمینه با ما همکاری کنند.


انعقاد تفاهم نامه همکاری آبفا و آموزش و پرورش، اعطای گواهینامه مدرسه دوستدارآب به مجتمع آموزشی دکتر حسابی کاشان، رو نمایی از دو جلد کتاب آموزشی با عنوان دوستدار آب و ارزش های آب در رده های سنی کودک و نوجوان و اجرای برنامه های نمایشی با حضور هنرمندان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

 

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.