اهدای نفس به بیماران مبتلا به سرطان در نمایشگاه بین المللی فرش

کاشانی‌ها با اجرای طرح «اهدای یک شاخه گل، اهدای یک نفس به بیمار است»، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرش را به محل حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تبدیل کردند.

بر اساس این طرح، افراد به جای اهدای سبدهای گل به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، لوح سپاس «رومیکا»را تهیه و هزینه سبدهای گل را به تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان اختصاص دادند.

در سال‌های گذشته صنعتگران، دوستان و آشنایان شرکتهای حاضر در نمایشگاه برای تبریک حضور آنها در نمایشگاه،سبدهای گلهای گران قیمتی را به آنها تقدیم می کردند.

«سیدمحسن تمدنی» مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورا کاشان گفت : اتحادیه فرش ماشینی و برخی از فعالان حوزه فرش کاشان اجرای طرح جایگزینی لوح به جای سبد گل را به این موسسه پیشنهاد کرده‌اند.

پیش از برگزاری نمایشگاه، بالغ بر ۱۷۰ شهروند این لوح‌های تقدیر را خریداری کردند. روز گذشته این لوح‌ها به همراه کتاب «دختری در آغوش خدا» نوشته «مریم سادات جلالی» که بیان کننده تجربه مبارزه نویسنده با بیماری سرطان است، به غرفه‌داران تقدیم شد.

تمدنی استقبال صاحبان صنعت شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل از این طرح را «بسیار خوب» توصیف کرد و گفت :

اکثر حاضران در این نمایشگاه صنعتگران کاشان و آران و بیدگل هستند. آنها موسسه رومیکا را می شناسند. اجرای این طرح علاوه بر جمع آوری کمک برای بیماران به معرفی موسسه به صاحبان صنعت در سایر شهرستانها نیز کمک کرد.

در متن لوحهای موسسه رومیکا آمده بود: «حضور ارزشمند جنابعالی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فرش فرش ماشینی تهران موجب مباهات است. در نظر داشتیم سبد گلی را به وجود شما تقدیم نماییم که با طرح اهدای یک شاخه گل، اهدای یک نفس به بیمار است، هزینه سبد گل را برای تامین داروی بیماران مبتلا به سرطان تخت پوشش موسسه امدادگران عاشورای کاشان هدیه نمودیم تا جنابعالی هم در این امر خیر سهیم باشید.».

برخی از شهروندان برای تهیه یک لوح ،مبلغ ۱۰ میلیون تومان به موسسه رومیکا پرداختند. تمدنی گفت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از طریق فروش این لوحها جمع آوری شده است.

مشکات آنلاین را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.